Partyflock
 
Forumonderwerp · 1095136
 
Het was super vet gaaf cool vond ik :yes:
Al was het wel snel voorbij heb me super vermaakt...



wat jullie??
Uitspraak van hompi op woensdag 16 juni 2010 om 14:16:
kwam pas heel erg laat er achter dat het een klok was dacht eerst gewoon wat rond slingerende cijfers

:lol:
Uitspraak van rollerman17 op woensdag 16 juni 2010 om 14:12:
Dat idee had ik ook, vooral ook in de blue had je veel ruimte overal. In de silver en grey ook niet dat dat erg is maar het viel mij ook op....

En als er weer veel te veel mensen staan is het ook weer niet goed, pff blijf anders lekker thuis ofzo
Uitspraak van janes op woensdag 16 juni 2010 om 17:30:
En als er weer veel te veel mensen staan is het ook weer niet goed, pff blijf anders lekker thuis ofzo

Hee verstraten waar was je nou man
 
ik vond het allemaal wel best! mijn eerste keer op DEFQON en ik zal dit nooit vergeten! Lang leve Q-Dance voor het geven van deze geweldige feesten!! tot volgend jaar =)
Uitspraak van rich' op woensdag 16 juni 2010 om 12:27:
verder was de uitvoering van de cijfers gewoon vrij slecht en karig en was het geen goede ronde cirkel wat natuurlijk wel een pre is om het idee van een klok over te brengen! en natuurlijk nummertje 2, de bal was al snel kapot! hoe kwam dat??! :P

Pff, waar mensen wel niet op letten zeg :x

Ik kom voor de muziek en wat mij betreft zetten ze 2 tafels neer met daarop draaitafels en cdspelers :)
Uitspraak van hompi op woensdag 16 juni 2010 om 14:16:
kwam pas heel erg laat er achter dat het een klok was dacht eerst gewoon wat rond slingerende cijfers

Ik was er ook niet gelijk achter haha :P Ik zat t zo te bekijken, zag ook pas laat dat die dj booth een 6 was hahah:P
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 16 juni 2010 om 19:32:
Ik kom voor de muziek en wat mij betreft zetten ze 2 tafels neer met daarop draaitafels en cdspelers :)

:D

Engergie hal!

Mooi mooi
Uitspraak van KevinFR op woensdag 16 juni 2010 om 19:35:
:D

Engergie hal!

Mooi mooi

:)

Sja dat constante gezeik over de aankleding en decoratie :rot: Het mag er best een beetje leuk uit zien, je betaalt immers een godsvermogen voor een kaartje. Maar 90% van de tijd kijk ik er niet naar, ik ga los en luister naar de muziek:)
Mijn compilatie filmpje...



Wel even op 720p kijken natuurlijk :p
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 16 juni 2010 om 19:37:
Het mag er best een beetje leuk uit zien, je betaalt immers een godsvermogen voor een kaartje. Maar 90% van de tijd kijk ik er niet naar, ik ga los en luister naar de muziek

Zonder goeie muziek is de show waardeloos maar ik vind een vette show en aankleding wel degelijk iets toevoegen aan het geheel.
Uitspraak van watcherob op woensdag 16 juni 2010 om 20:32:
Zonder goeie muziek is de show waardeloos maar ik vind een vette show en aankleding wel degelijk iets toevoegen aan het geheel.

Het voegt wel iets toe ja, maar ik vermaak me niet minder als het er niet is ;)
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 15 juni 2010 om 16:36:
Vandaar er bijstaat geen drinkwater. En daar kom nog eens bij dat ze slangen gebuiken om het water te transporteren waardoor het water eventueel kan opwarmen waardoor er eventuele andere bacterien schadelijk kunnen worden. Maar nogmaals dat is allemaal in theorie.

Ik heb de hele dag één flesje water gehaald en voorderest alleen maar bijgevuld. Nergens last van gehad. :)

Ik heb overigens wel een redelijk sterke maag, maar als dat water echt geen drinkwater was, had ik er wel íets van moeten voelen! :lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juni 2010 om 19:14:
Metal Theo

:rot:
DEFQON was geweldig!!! Ik heb meteen maar ff een vette mix gemaakt!

 
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 juni 2010 om 21:29:
en niet alleen daar. Ik heb het idee dat wel meer area's niet behoorlijk gevld waren. voor mijn gevoel was dit de rustigeste defqon tot nu toe terwijl er volgens mij even veel bezoekers waren als vorig jaar.

Eindelijk was er wat meer ruimte :cheer: Dat is toch wel lekker:D
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 16 juni 2010 om 21:09:
Ben je nou dit hele topic wezen doorspitten om 1 typfoutje te zoeken?

Inderdaad zeg, 2 dagen terug lezen en dan reageren op een typo... Dan heb je echt totaal niks te melden.
Werkzaam bij N201
Artiest Jor-D
een interactieve video staat online :o
http://www.hardtraxx.nl/videos/defqon-1-festival-2010-interactieve-video.html
laatste aanpassing
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 16 juni 2010 om 19:37:
Sja dat constante gezeik over de aankleding en decoratie Het mag er best een beetje leuk uit zien, je betaalt immers een godsvermogen voor een kaartje. Maar 90% van de tijd kijk ik er niet naar, ik ga los en luister naar de muziek

(Y)

Uitspraak van watcherob op woensdag 16 juni 2010 om 12:17:
Thera moeten ook een podium krijgen op Defqon

Zal er niet gauw van komen, denk/hoop het eerder op decibel dit jaar. Al is het maar omdat thera in Tilburg zijn muzikale roots heeft liggen :D
Uitspraak van Jor-D. op woensdag 16 juni 2010 om 23:26:
een interactieve video staat online

wow dat is vet :o

nog nooit zoiets gezien :D super vet :P
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 16 juni 2010 om 19:37:
Sja dat constante gezeik over de aankleding en decoratie Het mag er best een beetje leuk uit zien, je betaalt immers een godsvermogen voor een kaartje. Maar 90% van de tijd kijk ik er niet naar, ik ga los en luister naar de muziek

helemaal mee eens, en waarschijnlijk was ik dan een van de weinigen die de aankleding wel heel origineel bedacht vond?


Uitspraak van actief op woensdag 16 juni 2010 om 21:19:
Eindelijk was er wat meer ruimte Dat is toch wel lekker

hoe meer ruimte om los te gaan,.des te beter:D


volgend jaar absoluut weer!
Uitspraak van Tjitse op dinsdag 15 juni 2010 om 19:48:
er was alleen maar early hardstyle

echt dikke sets uit 2003

toen hardstyle nog hardstyle was
Uitspraak van MAQ op dinsdag 15 juni 2010 om 20:21:
wel was donkeyrollers volgens mij voor het eerst toen in de blue bij defqon,

Was volgens mij 2004
Uitspraak van Frank_!(h) op woensdag 16 juni 2010 om 17:22:
kwam pas heel erg laat er achter dat het een klok was dacht eerst gewoon wat rond slingerende cijfers

Dan weet je wel weer hoe laat het was;-)
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 16 juni 2010 om 21:09:
Ben je nou dit hele topic wezen doorspitten om 1 typfoutje te zoeken?

Nee.
Heb gewoon geen klote te doen en heb ff wat topics doorgelezen, vond wel grappige typfout.
Mensen mensen wat zijn we weer op onze teentjes getrapt.
 
Uitspraak van rollerman17 op donderdag 17 juni 2010 om 01:41:
nog nooit zoiets gezien

Ik ook niet:O best vet(Y)
Official Aftermovie from Q-Dance: http://www.youtube.com/watch?v=wI_A76sSeAc
Uitspraak van Jor-D. op woensdag 16 juni 2010 om 23:26:
een interactieve video staat online :o

Jah die staat op Q-dance.nl ja
ckkr een vette aftermovie:D!
Was echt geweldig, vooral blue!!!!!!!!!!:D
Defqon was weer zo geweldig!:D
Heb me super vermaakt!:)
Uitspraak van watcherob op woensdag 16 juni 2010 om 12:17:
De rauwe hardstyle hoeft van mij niet op de main stage te staan. Ik kan wel zo commercieel denken dat ik wel snap dat de main een publiekstrekker moet zijn. 1 of 2 tegen het einde zou prima zijn en dan een goeie afsluiter (dus geen middle of the road hardstyle dj die geforceerd een hc liedje moet draaien).

Alsof de mainstage opeens leeg zou zijn als er rauwere hardstyle wordt geprogrammeerd. Ik denk zelfs dat het dan miss nog drukker zal zijn.

Mooi compilatie (Y)

T was toch wel weer een dag een dag met een gouden randje :lief:

Uitspraak van rich' op woensdag 16 juni 2010 om 12:27:
denk dat ze de mainstage zo 'open' hadden gemaakt omdat ie op het zuiden stond. nu kon je voor de main in het zonnetje staan. als ie dicht was zou het hele publiek in de schaduw vallen wat een domper is voor vele buitenfestival bezoekers..

Ik ben dus niet de enige die dag dacht o:)
T was juist heerlijk dat je vooraan (in het goede geluid) ook nog gewoon in de zon stond (Y)
DefQon 1 was super!!! , lekker weertje goeie sfeer

Vooral de Blue Stage was geweldig , lekker koel en niet te druk.

En natuurlijk de vuurwerkshow was top!!!

tot volgend jaar!!
 
Lekker weertje idd!! Was echt leuk!! :D
 
Uitspraak van !Bobbert! op donderdag 17 juni 2010 om 18:43:
ckkr een vette aftermovie:D!

zeker! (H)
laatste aanpassing
Uitspraak van DJ NATH op woensdag 16 juni 2010 om 21:09:
DEFQON was geweldig!!! Ik heb meteen maar ff een vette mix gemaakt!

Vette mix(y):D
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 juni 2010 om 21:29:
en niet alleen daar. Ik heb het idee dat wel meer area's niet behoorlijk gevld waren. voor mijn gevoel was dit de rustigeste defqon tot nu toe terwijl er volgens mij even veel bezoekers waren als vorig jaar.

was denk ik wel 1 van de punten die dit feest toch nog een "zeer goed" maakt. Nergens stervens druk dus lekker de ruimte om los te gaan
Artiest {SHOWLIST artist 2854, 38, 610, 3647, 20020}
Hier mijn after movie.

http://www.youtube.com/watch?v=C_jcs3by6kc
Uitspraak van Klssy op vrijdag 18 juni 2010 om 16:44:
en niet alleen daar. Ik heb het idee dat wel meer area's niet behoorlijk gevld waren. voor mijn gevoel was dit de rustigeste defqon tot nu toe terwijl er volgens mij even veel bezoekers waren als vorig jaar.
was denk ik wel 1 van de punten die dit feest toch nog een "zeer goed" maakt. Nergens stervens druk dus lekker de ruimte om los te gaan

Het is de organisatie hier zeker om te doen geweest (Y)
Ik vond het echt geweldig zo (Y) Tenten stonden ook op een gunstige manier opgesteld.
Je kan het ook zo zien:
Als je honden aan een riem houd gaan ze in veel gevallen vechten.
Honden die met z'n allen op een zandvlakte zijn en spelen vechten bijna nooit.
Waarom niet? Doodsimpel omdat ze de ruimte hebben (Y)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Cyndium
Gelukkig was het mooi weer :) ,dus dat heeft mijn dagje wel weer gemaakt.
Uitspraak van Klssy op vrijdag 18 juni 2010 om 16:44:
Uitspraak van Thijs-Biek op dinsdag 15 juni 2010 om 21:29:
en niet alleen daar. Ik heb het idee dat wel meer area's niet behoorlijk gevld waren. voor mijn gevoel was dit de rustigeste defqon tot nu toe terwijl er volgens mij even veel bezoekers waren als vorig jaar.

was denk ik wel 1 van de punten die dit feest toch nog een "zeer goed" maakt. Nergens stervens druk dus lekker de ruimte om los te gaan

komt denk ik met name door de black die buiten was en veel groter. Voorgaande jaren waren hier area's die vrij rustig waren (oa talent)
was super!!!!!!!!
alleen tijd was razend snel voorbij...
heb nu al zin in volgend jaar :)
Nou DEFQON 2010 kon beter vorig jaar was beter de opsteling was niks waar de blue was moets de red staan net als vorig jaar en wildstyle en Headhunterz konde ze beter om draaien kijk maar naar de afsluiting van vorig jaar 10 x beter maar ja volgen jaar weer een nieuwe kan ps Headhunters prima gozer alleen dat dubbelstyle hoeft van mij niet is niet zijn style gewoon weer zo als vorig jaar maar het weer was wel lekker alleen aan het einde in de trein leek het wel veevervoer vol was niet vol genoeg hoefden niet bang te zijn omgevallen gelukig hoeften ik maar tot aan Almere stad nou tot volgend jaar dan maar weer laterssssssssss
Uitspraak van ramon8000 op zaterdag 19 juni 2010 om 02:41:
Nou DEFQON 2010 kon beter vorig jaar was beter de opsteling was niks waar de blue was moets de red staan net als vorig jaar en wildstyle en Headhunterz konde ze beter om draaien kijk maar naar de afsluiting van vorig jaar 10 x beter maar ja volgen jaar weer een nieuwe kan ps Headhunters prima gozer alleen dat dubbelstyle hoeft van mij niet is niet zijn style gewoon weer zo als vorig jaar maar het weer was wel lekker alleen aan het einde in de trein leek het wel veevervoer vol was niet vol genoeg hoefden niet bang te zijn omgevallen gelukig hoeften ik maar tot aan Almere stad nou tot volgend jaar dan maar weer laterssssssssss

Probeer eens punten en kommas toe te passen als je een stukje schrijf :vaag:
Of schreef je het vorig jaar ook beter :lol:
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op vrijdag 18 juni 2010 om 19:02:
Als je honden aan een riem houd gaan ze in veel gevallen vechten.
Honden die met z'n allen op een zandvlakte zijn en spelen vechten bijna nooit.
Waarom niet? Doodsimpel omdat ze de ruimte hebben

Inderdaad. :jaja:

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zaterdag 19 juni 2010 om 08:17:
Gast wtf

Leestekens!!

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zaterdag 19 juni 2010 om 08:49:
Probeer eens punten en kommas toe te passen

Er zijn op het internet ook wel eens dislectische mensen actief??

Uitspraak van Tjitse op vrijdag 18 juni 2010 om 22:23:
komt denk ik met name door de black die buiten was en veel groter. Voorgaande jaren waren hier area's die vrij rustig waren (oa talent)

Ik kan me haast niet voor stellen dat op die plek tot 2008 de mainstage stond. t lijkt vergeleken met de mainstages van 2009 en 2010 een te klein terrein om in de toekomst nog een mainstage te maken.
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 19 juni 2010 om 10:24:
Ik kan me haast niet voor stellen dat op die plek tot 2008 de mainstage stond. t lijkt vergeleken met de mainstages van 2009 en 2010 een te klein terrein om in de toekomst nog een mainstage te maken.

Klopt, maar voorheen had je enkel de mainstage buiten die druk was. Nu zowel de main als de hardcore die beiden goed vol waren. Door de main in het midden te plaatsen en aanverwante stijlen aan een van beide kanten te doen heb je ook een hoop minder geloop. Ik ben alleen tussen de black en de main geweest, terwijl ik vorig jaar het hele terrein over moest om de main ff te zien.
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 19 juni 2010 om 10:24:
Er zijn op het internet ook wel eens dislectische mensen actief??

Klopt, maar dit is geen gevalletje van dyslexie. Zijn spelling is namelijk niet verkeerd :)