Partyflock
 
Forumonderwerp · 1075148
 
Hoe was het (bevallen)?
Heb ik veel gemist? :cry::)
Uitspraak van Dynamic Reflection op maandag 5 oktober 2009 om 13:21:
DK8 - Murder was the bass

Tamelijk cheesy plaat, maar toch vonden veel mensen stiekum best lekker denk ik hoewel het eigelijk niet kan als purist zijnde haha
Heel die set was gewoon genieten en Surgeon deed er nog een schepje bovenop:respect:
Cheesy vind ik hem niet, gwn simpelweg grijs gedraaid en gehoord O:) Juist erg jammer!
Vind de opbouw in de plaat retevet, die wicked bassline en dan die break...Mja, staaltje productiekunst (y) Ben geen purist dus gelukkig kon ik er lekker op losgaan :)
Werkzaam bij Geniet
Ik heb echt een super zaterdag nacht gehad _O_ tijd vloog voorbij!
waarom zou je moeten storen aan mensen die stil staan? gaat er toch om of je er zelf van geniet, en zelf een feestje van maakt?
beetje jammer dat de hitte wel af en toe een beeeetje te was :lol: maar voor alsnog awakenings _O_ billy nasty _o_
ik vond pas steengoed, fucking diepe techno. voor de rest vond ik het maar matig in vergelijking met 11 april
Echt een leuk feestje, goed publiek en geen gezeik. Normaal hou ik niet van grotere feesten, maar dit was wel leuk eindelijk eens echte techno liefhebbers. Ja we worden allemaal wat ouder dus je gaat niet van punt 0 helemaal los en even lekker om je heen kijken en genieten van alles is ook wel een lekker. Ik kijk nu al echt uit naar 28 november met een zeer goede line-up Len Faki en Jeff Mills op één avond ge-wel-dig. En nog wat, het is echt de eerste keer dat ik in Amsterdam (behoudens de NSDM-Werf) niet heb hoeven te betalen n te zoeken om m'n auto te parkeren super die garage voor de deur.
Dus tot de volgende editie.
Publiek was drama :cry:

Wat een gezeik dat altijd... In een stadion komen ook mensen om voetbal te kijken, anderen komen om het zingen en de sfeer en weer anderen stoppen uren in het maken van spandoeken. Als het dan echt een hele belangrijke wedstrijd is, zie je dat opeens een heel stadion achter het team gaat staan en schreeuwt en zingt. Speel je tegen een wat mindere tegenstander, dan is de aandacht voor de wedstrijd ook wat minder... Volgens mij is het ook zo bij techno... Zit er wat minder drive in een set, zal er wat minder gedanst worden. Dat maakt echter het publiek niet meteen één groot drama :) Denk dat bij Nasty en Surgeon echt wel veel gedanst werd, daarna was iedereen naar de klote, daarvoor was om in te komen :D

Toch zouden ze eens wat aan dat dommelsch moeten doen :dood: Zondag veel Heineken nodig gehad om van de koppijn af te komen :)
Uitspraak van Cicatrix op maandag 5 oktober 2009 om 20:28:
is toch een betaalde parkeergarage?

Ja normaal gesproken wel. Maar op de site van onze vrienden van Awakenings was netjes vermeld dat je op vertoon van je kaartje gratis kon parkeren in de wsterpark garage. Je kreeg een uitrij kaartje en je kon tot 7:30 vrij parkeren, daarna ging pas het uurtarief in. Wel kut dat een paar mensen voor ons hun uitrij kaart waren kwijtgeraakt dat duurde even met uitrijden want dan moet je € 90 betalen. Daar werd je bij het inrijden toch wel goed voor gewaarschuwd. Al met al top geregeld.
Uitspraak van Keyser Soza op maandag 5 oktober 2009 om 20:41:
Maar op de site van onze vrienden van Awakenings was netjes vermeld dat je op vertoon van je kaartje gratis kon parkeren in de wsterpark garage.

:D
 
Uitspraak van kalimyst op maandag 5 oktober 2009 om 20:29:
Publiek was drama :cry:

Wat een gezeik dat altijd... In een stadion komen ook mensen om voetbal te kijken, anderen komen om het zingen en de sfeer en weer anderen stoppen uren in het maken van spandoeken. Als het dan echt een hele belangrijke wedstrijd is, zie je dat opeens een heel stadion achter het team gaat staan en schreeuwt en zingt. Speel je tegen een wat mindere tegenstander, dan is de aandacht voor de wedstrijd ook wat minder... Volgens mij is het ook zo bij techno... Zit er wat minder drive in een set, zal er wat minder gedanst worden. Dat maakt echter het publiek niet meteen één groot drama :) Denk dat bij Nasty en Surgeon echt wel veel gedanst werd, daarna was iedereen naar de klote, daarvoor was om in te komen :D

Goede analyse ouwe gek...jammer dat we elkaar niet tegen zijn gekomen :cheers:
he kali! heb je helemaal niet gezien zaterdag! :(
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 oktober 2009 om 20:53:
Goede analyse ouwe gek...jammer dat we elkaar niet tegen zijn gekomen :cheers:

Binnenkort patro doen of zo :bier: Was je met bois uit Haarlem?
Uitspraak van *KiPPie op maandag 5 oktober 2009 om 20:54:
he kali! heb je helemaal niet gezien zaterdag! :(

:( Heb me kniebanden ingescheurd, dus was niet echt beweeglijk afgelopen zaterdag :S Stond voornamelijk achterin en bij de bar dus :D

ook weer klote trouwens om €40 aan munten te halen en dan bekenden achter de bar tegen te komen. Ik kwam met geen mogelijkheid van die dingen af :lol:
Uitspraak van kalimyst op maandag 5 oktober 2009 om 20:29:
Wat een gezeik dat altijd... In een stadion komen ook mensen om voetbal te kijken, anderen komen om het zingen en de sfeer en weer anderen stoppen uren in het maken van spandoeken. Als het dan echt een hele belangrijke wedstrijd is, zie je dat opeens een heel stadion achter het team gaat staan en schreeuwt en zingt. Speel je tegen een wat mindere tegenstander, dan is de aandacht voor de wedstrijd ook wat minder... Volgens mij is het ook zo bij techno... Zit er wat minder drive in een set, zal er wat minder gedanst worden. Dat maakt echter het publiek niet meteen één groot drama :) Denk dat bij Nasty en Surgeon echt wel veel gedanst werd, daarna was iedereen naar de klote, daarvoor was om in te komen :D

Als publiek sta je ervoor om je team door de wedstrijd heen te helpen, zo zou je dat ook bij techno kunnen zien. Hoe meer het publiek op de DJ reageerd, hoe meer de DJ er zin in heeft om een vette set neer te zetten en zijn set hierop af te stemmen (afgezien van sommige egootjes dan, die altijd hun eigen zin doen). Ik irriteerde me bij wedstrijden van Heerenveen ook altijd aan het eigen publiek O:)
 
Uitspraak van kalimyst op maandag 5 oktober 2009 om 21:44:
Was je met bois uit Haarlem?

mister Gilz oa...die ken je ook toch?
Uitspraak van kalimyst op maandag 5 oktober 2009 om 21:44:
Binnenkort patro doen of zo

nog niet echt plannende komende tijd...komende Awakenings in ieder geval :D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 oktober 2009 om 21:59:
mister Gilz oa...die ken je ook toch?

Ohja, was je met Gilz?
Was Mevrouwtje ook nog mee?

Volgende keer ben ik ook weer present, b).
Heb zeker wat gemist als ik het zo lees grrr.
 
Uitspraak van Dynamic Reflection op maandag 5 oktober 2009 om 13:21:
Desondanks dropte hij wel Mod

hahaha, toen ging ik helemaal los. Tering.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 oktober 2009 om 22:16:
Ohja, was je met Gilz?
Was Mevrouwtje ook nog mee?

2 maal ja :)
Uitspraak van kalimyst op maandag 5 oktober 2009 om 20:29:
Toch zouden ze eens wat aan dat dommelsch moeten doen Zondag veel Heineken nodig gehad om van de koppijn af te komen

no offence, maar als je heineken nodig hebt om van de koppijn af te komen, zou ik toch eens naar de dokter gaan... :)
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op maandag 5 oktober 2009 om 13:09:
Gayle San ook weer lekker pompend

Mwah, ik vond Gayle San wel meevallen. Keek er juist naar uit om haar te horen draaien.
Hoopte dat ze meer oudere nrs ging knallen en weer als vanouds ging pompen. Maar helaas...
Nu maar weer op naar de volgende 1997-2001 edition!!
 
Uitspraak van chiquito op maandag 5 oktober 2009 om 22:48:
no offence, maar als je heineken nodig hebt om van de koppijn af te komen, zou ik toch eens naar de dokter gaan...

Eerder jij (....vanwege het feit dat jouw hoofd het wel trekt om ongeschonden een avondje Dommelsch te doorstaan).


:)
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 oktober 2009 om 21:59:
nog niet echt plannende komende tijd...komende Awakenings in ieder geval :D

zeker zeker :D
Uitspraak van chiquito op maandag 5 oktober 2009 om 22:48:
no offence, maar als je heineken nodig hebt om van de koppijn af te komen, zou ik toch eens naar de dokter gaan... :)

No offence, maar werkt echt. Ook trouwens tegen katers, nederlagen, ruzies, schuldgevoelens en een volle portemonnee :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 oktober 2009 om 00:24:
Eerder jij

Eyz slappe, gemist gister in de kroeg :x
 
Uitspraak van kalimyst op dinsdag 6 oktober 2009 om 00:59:
Eyz slappe, gemist gister in de kroeg

Nog steedsz zo ziek als een hond, kom eens op ziekenbezoek :x.
neem je telefoon dan eens op :lol:
Uitspraak van kalimyst op dinsdag 6 oktober 2009 om 00:59:
Ook trouwens tegen katers, nederlagen, ruzies, schuldgevoelens en een volle portemonnee

van Heineken krijg ik een kater, voel ik me als na een nederlaag, zit ik vol schuldgevoelens en zonder volle portemonnee. Heineken is het rioolwater onder de pils. Het mag eigenlijk niet eens zo heten, want pils is bitter met koolzuur en Heineken is zoet en met 3 laffe bubbeltjes (Y) :D

maar wat de drank betreft op awake...niks is daar te hakken.
 
Uitspraak van kalimyst op dinsdag 6 oktober 2009 om 01:10:
neem je telefoon dan eens op :lol:

Die's toch gejat pannekoek! :lol::D

Uitspraak van chiquito op dinsdag 6 oktober 2009 om 01:52:
van Heineken krijg ik een kater, voel ik me als na een nederlaag, zit ik vol schuldgevoelens en zonder volle portemonnee. Heineken is het rioolwater onder de pils. Het mag eigenlijk niet eens zo heten, want pils is bitter met koolzuur en Heineken is zoet en met 3 laffe bubbeltjes (Y) :D

Woonplaats: Nijmegen
Hmmkeejjjj Hertog-Jan-liefhebbert hmmkeeejj :lol:
laatste aanpassing
t was weer n dope avond! muzikaal was t wat mij betreft weer dik in orde! surgeon krijgt sowieso de gouden medaille. PAS was ook tof maar net iets te laat. al met al een goede avond gehad met een gezellige groep.
Vond het echt een geweldige avond alleen op de een of andere manier kom ik tot de conclusie dat ik de vorige 1997-2001 beter heb beleefd maar dat kan aan vanalles liggen natuurlijk..

visueel is maar weer gebleken dat awakenings echt Top of the Bill is..geen organisator die daar aan kan tippen :respect:

De hitte vond ik overigens erg meevallen en de sfeer in t algemeen was erg goed :D

Alleen die beveiliging, sta je rustig te ouwehoeren word je bij je schouder gepakt en meegenomen om je zakken te legen :O snap dat echt niet...gelukkig had k niks op zak maar ik blijf het tog vrij ver vinden gaan, overigens was je al helemaal niet veilig op de wc's

maar goed dat ligt meer aan amsterdam dan aan monumental
http://3voor12.vpro.nl/djsets/

hehehe, lachen...Er staat Billy Nasty DJ-set, maar dat is de set van Surgeon ;)

Talk about oldschool, die set is gruwelijk goed (ook zo op de koptelefoon).
laatste aanpassing
 
binnen :woepwoep:
aaah surgeon held !

de set klinkt nu al net zo lekker als zaterdag en dat terwijl ik hem 3 min op heb :D
Uitspraak van kalimyst op maandag 5 oktober 2009 om 21:44:
Heb me kniebanden ingescheurd, dus was niet echt beweeglijk afgelopen zaterdag Stond voornamelijk achterin en bij de bar dus

zonder ingescheurde kniebanden is dat ook jou favo hangplek toch :P
volgende keer hou ik wel een dansje van je tegoed dan!
 
Leipe set!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 oktober 2009 om 21:24:
Leipe set!!!

:yes:
 
"We have arrived..." klinkt alleen al lekker :kwijl:
Wat moet dat goed hebben geklonken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 oktober 2009 om 02:59:
Woonplaats: Nijmegen
Hmmkeejjjj Hertog-Jan-liefhebbert hmmkeeejj

WRONG. komt tijd...
 
Heineken?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 oktober 2009 om 22:05:
We have arrived..." klinkt alleen al lekker
Wat moet dat goed hebben geklonken

ja geniaal, kwam net de chill uitlopen. heerlijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 oktober 2009 om 22:05:
"We have arrived..."

Ja echt vet was dat :D
 
Werkt niet.
laatste aanpassing
Uitspraak van Keyser Soza op maandag 5 oktober 2009 om 20:41:
Maar op de site van onze vrienden van Awakenings was netjes vermeld dat je op vertoon van je kaartje gratis kon parkeren in de wsterpark garage. Je kreeg een uitrij kaartje en je kon tot 7:30 vrij parkeren, daarna ging pas het uurtarief in.

zo dan goed geregeld (y)
http://www.youtube.com/watch?v=-ewmezSN1pM

hoop dat ie het doet....
Filmpje van Surgeon 3-10-2009..
Uitspraak van AwakeKrew op woensdag 7 oktober 2009 om 15:17:
Check onze 3D movie

Vette shit, nog nooit zoiets gezien bij een ander feest!
Top dat de gashouder ook rond is ;-)
laatste aanpassing