Partyflock
 
Forumonderwerp · 1060870
 
Artiest Chris tc
Infinity Festival knalt house en techno het universum in!

House en techno, 12 uur lang, 5000 feestende mensen op eindeloos veel beats van 40 nationale en internationale dj's en live-acts.
Oneindig: het gevoel en de sounds die door het universum klinken. Er lijkt geen eind aan te komen, the music keeps going on and on and on.

Een nieuw festival is hiermee een feit: Infinity Festival brengt je naar een andere dimensie door middel van raketten en ruimtestations, waar hemelse muziek, kosmonauten en buitenaardse wezens één worden. Op zaterdag 12 september 2009 presenteert Cosmodance in samenwerking met Stichting Almere dit space festival op een unieke locatie. Het Almere Buiten Park is verkozen als lanceerbasis voor Infinity Festival, wat 2 minuten lopen is vanaf treinstation Almere Buiten.

Het festival telt maar liefst vier podia met de beste techno en house. Van gevoelige minimal tot warme techhouse, deephouse en progressive. Area 3 zal gehost worden door Cloud 9 via Hard techno naar Schranz tot de industriële techno, zo is er voor ieder wat wils. 40 nationale en internationale DJ's en live-acts afkomstig uit onder andere Chicago(VS), Duitsland, Italië, Hongarije, Zwitserland en Finland nemen plaats achter de decks.

De line up is als volgt:
Mainspace:
Chris Liebing 3 Hour SET!! / CLR // SPINCLUB // WWW.CLR.NET
Moonbootica
Bart Skils
2000 and One
Michel de Hey
Miss Shine
Isis


Space Invaders:
Butch
Pan-Pot
Dave Ellesmere
Pawas
Dimzen
Dennis Ruyer
Rauwkost
Brad Tipp
Marshall Jefferson & [artist=51620]{Artiest met ID 51620 bestaat niet!}
Playane

Out of space! with Cloud9:
Miss Djax
Killswitch
Tetrapak A.K.A Arkus P. & Boris S
Peaky Pounder
2Junxion
Salva Trucha
Tek-No-Bee
Chris tc

Space Island:
Bo, Nijs en hun denkbeeldige vriendje
Staas & Juriaan
Snow! & Boo Tjek
Hertz & Vibes
Don Do'nuts
Bar 27 Lucatone & Erin
Kyoshi
Dexon
Andreas Akratos
[artist=51628]{Artiest met ID 51628 bestaat niet!}
Pioneer contest winnaar


Infinity Festival: een ruimtelijk festival met oneindig veel beats voor iedere danceliefhebber.

Why set the sky as the limit, when you can reach Infinity.

Infinity Festival & Tickets

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 19:16:
This Event will be recorded by:

laatste aanpassing door een beheerder
Jammer dat het tegelijk met Q-Base is, maar het ligt aan de line-up van Q-Base of dit hem wordt. Waarschijnlijk toch wel..:P
 
Tja keuzes zullen er altijd gemaakt moeten worden ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 juni 2009 om 03:53:
Tja keuzes zullen er altijd gemaakt moeten worden

En de keuze tussen Q-Base en Infinity is vrij makkelijk te maken. Eindelijk een nieuw, fris festival met een hele orginele line up :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Jeroen-Theo (l) Techno op donderdag 4 juni 2009 om 14:01:
Infinety

Infinity :p

Denk over het algemeen dat Q-base ook voornamelijk hardstyle gerelateerd is en dat Infinity voornamelijk techno gerelateerd is ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 juni 2009 om 15:29:
Infinity

Nou moet je me niet verkeerd quoten :P
 
;)
Lieve Chris,

Wat super dit! Kan ik eindelijk ook eens op de fiets...

Wij zijn erbij en gaan nog wat vriendjes ook overhalen. Michel de Hey: joepie en jou er ook nog bij!

(k) Fanny
laatste aanpassing
PLAYANE!
 
Uitspraak van :smoke: Dominic :smoke: op dinsdag 9 juni 2009 om 22:24:
Moonbootica Resident_Sputnik_06-06-2009
http://rapidshare.com/files/242710941/Moonbootica_-_Resident__Sputnik__-_06-June-2009_.mp3

:respect:
 
Uitspraak van Jeroen-Theo (l) Techno op vrijdag 12 juni 2009 om 15:16:
Komen er tenten of is alles open air ?

Mainspace en Space Island zijn open air en Space invaders en Out of space with cloud9 zijn tenten ;)
 
als dat niet spacen wordt :P (flauw)
 
Chris Liebing Live @ Wetyourself Bank Holiday Fabric London 24-05-2009
http://rapidshare.com/files/244592897/Chris_Liebing_-_Live_at_Wetyourself_Bank_Holiday_Fabric_London_-_24-05-2009.mp3
Hele mooi line up, en natuurlijk lekker dichtbij!
Alle gekheid op een stokkie. Chris Liebing 3 uur in me achtertuin. :-D
Als het tenminste op dezelfde plek als het evenaarfestival is?
 
Butch Dj Set @ TSUGI Podcast 02-06-2009
http://rapidshare.com/files/244966675/_TS62_Butch.mp3

Butch Dj set @ Great Stuff Radio 07-02-2009
http://rapidshare.com/files/244957861/butch_at_great_stuff_radio_show_-_07.02.2009.mp3

Butch - DJ Set at YOU FM Clubnight 06-06-2009
http://rapidshare.com/files/241761742/butch_-_youfm_clubnight-sat-06-06-2009.mp3
 
Uitspraak van TeKnoMaster op maandag 15 juni 2009 om 19:20:
Killswitch vs. Reset @ Defqon.1 13-06-2009
http://ngoht.hu/downloads/partymixes/20090613/killswitch_vs._reset_@_defqon.1_(almere_strand_-_netherlands)_2009.06.13._(mic_version).mp3
Rechtermuuisknop kiezen en dan opslaan als kiezen.


Michel De Hey - Podcast 14 13-06-2009
http://ul.to/gya9ep
laatste aanpassing
Ja heel vet dit! Nog even zorgen dat ik vrij krijg dat weekend,en dan lekker een dansje maken op dit nieuwe festival! Ik ben echt heel benieuwd!
 
@ Clubjudge.com
Chris Liebing opstandige dj vindt rust

Het is weer een tijd terug dat we een reportage van een dj online hadden staan. Na succesvolle edities met Deadmau5 en Eric Prydz is het nu tijd voor een andere favoriet van de redactie. Voor deze grootheid moeten we enkel en alleen de Duitse grens over...

Chris Liebing is al een kleine 15 jaar bekend in de technoscene. Drieëndertig jaar geleden werd de jonge Christoph in het Duitse Giessen geboren. Als resident dj van de plaatselijke club, draait hij house, hiphop en pop plaatjes aan elkaar. Niet veel later gaat hij bij Eye Q Records als administrateur werken, het label dat werd opgezet door Sven Väth.

Door zijn werkzaamheden raakt hij steeds beter bekend in de technoscene. Twee jaar later vertrekt hij bij dit label om een eigen label op te zetten. Dit noemt hij 'Fine Audio Recordings' en hieronder brengt hij 'Audio 07' en 'Audio 11' uitbrengt. Hiermee breekt hij eindelijk internationaal door. Na vele internationale successen, weet Chris pas echt naam en faam te creëren door in 2004 tot beste Nationale act in Duitsland uitgeroepen te worden. Ondanks stevige concurrentie van Sven Väth en Paul van Dyk.

Door de jaren heen heeft Chris een geheel eigen sound opgebouwd. Eentje die begonnen is als een flinke schranz stijl, met veel geweerschoten en kanonsalvo's. Vanuit daar is Chris uit gaan bouwen naar een heerlijke stevige funky technosound. Een soound die over de hele wereld aanbeden wordt.

Wil je Chris Liebing in Nederland zien? Op 12 september staat hij op het Infinity Festival in Almere.

En dit is waarom je hem gezien moet hebben:


Cosmo CAD presenteert gloednieuw festival

De zin "Het kan in Almere" blijkt helaas lang niet altijd op waarheid te berusten. Zo is het uitgaan in deze slaapstad vaak nog veel te provinciaals. Goede techno feesten sterven vaak een zachte dood. Maar sinds de komst van Cosmo CAD zijn er dingen hard aan het veranderen! En zo kan het gebeuren dat er op 12 september een nieuw technofestival in Almere wordt gehouden: Infinity.

Cosmo CAD is bijna een jaar in de lucht. Het ambitieuze boekingsbureau wist al enkele feesten naar zijn hand te zetten. Elk feest verandert weer in goud en elke artiest van het bureau weet zich weer op een nieuwe manier te profileren. En nu komt er in september nog een festival bij ook! Dat de organisatie niet op het halve werk gokt blijkt wel uit de imposante lijst met technonamen.

Chris Liebing, Michel de Hey, Bart Skils, Rauwkost, Pan-Pot, Peaky Pounder, Isis... het lijkt maar niet op te kunnen. Het festival zal plaatsvinden in het Meridiaanpark in Almere. Dit ligt in het hart van Almere Buiten tussen de groene bomen en het kabbelende water. Een mooiere plek voor swingende techno, knallende house en diepe minimal is er waarschijnlijk niet.

Het festival telt maar liefst vier podia met de beste techno en house. Van gevoelige minimal tot warme techhouse, deephouse en progressive. Van industriële techno tot de hardere schranz, zo is er voor ieder wat wils. 40 nationale en internationale DJ's en live-acts afkomstig uit onder andere Chicago(VS), Duitsland, Italië, Hongarije, Zwitserland en Finland nemen plaats achter de decks:

By Bas Nelen | 19.05.2009 | 11:43:00 | Source: Club Judge
:lief: zucht ik heb zin in de zomer... maar dit wordt het feest van het jaar :jaja:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4138, 1961}
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 juni 2009 om 18:06:
By Bas Nelen

O:)
 
Mooi stukkie teks, goed om te lezen (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 juni 2009 om 18:06:
En dit is waarom je hem gezien moet hebben:

Veelbelovend... :bounce:
oeh die line-up ziet er goed uit, misschien even een kijkje gaan nemen:D
chris liebing! mijn favo dj!
 
Q-base of Infinity..... 12 of 16 uur lang knallen...
Ik vind Q-base al te kort.. Dus we peddelen gewoon weer naar Duitsland!
(H)
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2009 om 21:42:
Dus we peddelen gewoon weer naar Duitsland!

Daar krijg je spijt van...
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2009 om 21:42:
Q-base of Infinity..... 12 of 16 uur lang knallen...

Infinity :jaja:

Line-up van Q-base zal de techno Line-up van dit feest niet kunnen evenaren!!! (hoeft ook niet) Q-base is toch "allround"
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2009 om 21:42:
12 of 16 uur lang knallen...

Nou Q-base is verkort dit jaar naar 14 uur van 17:00 tot 7:00 ;)

Plus dat er nog een infinity after aankomt van tenminste 8 uur... dus dat is een slecht argument :p

Maar hee ik wens je evengoed alle plezier op Q-base hoor!

Dat 12 september voor iedereen maar een onvergetelijke dag/nacht mag worden waar degene ook naartoe gaat...! (Y)
 
Uitspraak van RobdH op maandag 29 juni 2009 om 13:51:
Infinity :jaja:

Line-up van Q-base zal de techno Line-up van dit feest niet kunnen evenaren!!! (hoeft ook niet) Q-base is toch "allround"

Als ik naar Q-base ga kom ik puur voor de Hardstyle.

Voor Techno pak ik wel andere feessies:P
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 14:02:
Nou Q-base is verkort dit jaar naar 14 uur van 17:00 tot 7:00 ;)

Oeiii, tegenvallertje!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 14:35:
Oeiii, tegenvallertje!

Sorry dat je dit slechte nieuws van mij moest horen :lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 14:35:
Als ik naar Q-base ga kom ik puur voor de Hardstyle.

Dan moet je inderdaad beter naar Q-Base gaan :jaja: Dat feest zal er dan beter bij passen :D
Lekkere track van Boris S. (Tetrapak)




:bounce:
laatste aanpassing
deze week kaarten halen! Wij komen iig met een groepje van 10 man! Benieuwd naar Pawas!
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 14:35:
Als ik naar Q-base ga kom ik puur voor de Hardstyle

Qbase heeft ook techno.. W8 maar op de line up :P

Maar denk dat ik hier ook ff moet zijn.
Ach jah ff Tetrapak supporten, die waren op AWAKE meesterlijk:P
Uitspraak van Chub op woensdag 1 juli 2009 om 13:08:
Qbase heeft ook techno.. W8 maar op de line up :P

Q-base zal de line-up echt niet overtreffen, aangezien Q-base toch meer op de andere stylen zich richt!
 
Uitspraak van stardust (k) op donderdag 2 juli 2009 om 12:01:
Q-base zal de line-up echt niet overtreffen, aangezien Q-base toch meer op de andere stylen zich richt!

Idd, maar goed, nog geen kaarten besteld. We kunnen nog alle kanten op!
Uitspraak van stardust (k) op donderdag 2 juli 2009 om 12:01:
Q-base zal de line-up echt niet overtreffen, aangezien Q-base toch meer op de andere stylen zich richt!

een lineup is altijd subjectief...
Uitspraak van anders op donderdag 2 juli 2009 om 13:32:
een lineup is altijd subjectief...

klopt ook!

ik ga graag naar techno feesten, maar zal niet naar Q-base voor de techno gaan.

ben trouwens wel naar de techno geweest op Q-base, maar bleef er nooit lang hangen.
Recent setje van Moonbootica:)

Moonbootica-Resident ,Sputnik,4.7.2009
http://rapidshare.com/files/252216779/moonbootica_-_resident__sputnik_-sat-07-04-2009.mp3
laatste aanpassing
Uitspraak van stardust (k) op donderdag 2 juli 2009 om 21:22:
maar zal niet naar Q-base voor de techno gaan.

Denk dat de line up Qua HardTechno op Qbase veel beter is.

Maar in het algemeen is er op Qbase voornamelijk Hardcore/speedcore/hardstyle..
Uitspraak van Chub op dinsdag 7 juli 2009 om 14:28:
Denk dat de line up Qua HardTechno op Qbase veel beter is.

:no:

Althans, ik vind deze line up beter dan de hardtechno line up van vorig jaar op Q-Base...
Misschien is het dit jaar beter daar, zou kunnen...
 
Tetrapak Live @ Awakenings Festival Outdoor 2009 - Halfweg - Amsterdam 27-06-2009
http://rapidshare.com/files/250073673/Tetrapak_Live_____Awakenings_Festival_-_Amsterdam_27-06-2009.mp3