Partyflock
 
Forumonderwerp · 1049655

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

is er iemand die weet of er met masters of hardcore politiehonden zijn afgelopen jaar heb ik gehoord van niet maar zal dat dit jaar ok zo zijn??
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 21:35:
Ik spuit mijn hond later vol met heroíne, wordt het ook een drugshond.
vaak ben je te bang:)
Uitspraak van peuL op maandag 16 februari 2009 om 21:52:
vaak ben je te bang

ja klopt meeste reageren op angstzweet of voelen aan als je bang voor ze ben maar bij groundzero was wel een echte, bij hnm is ok altijd een hond daar kun je zo langslopen en andere feesten ok had het niet eerder meegemaakt dat in 1 keer die hond voor me ging zitte:P maja ik zie wel wat ik doe;-)
Stuur een mail naar art of dance mischien kunnen zij je verder helpen.
 
Artiest Natrion
Uitspraak van Donn045 op maandag 16 februari 2009 om 22:44:
Stuur een mail naar art of dance mischien kunnen zij je verder helpen.

Zo van: Hallo Art of Dance. Ik wou graag drugs mee naar binnen nemen bij Masters. Hoe goed gaan jullie controleren?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 22:58:
Zo van: Hallo Art of Dance. Ik wou graag drugs mee naar binnen nemen bij Masters. Hoe goed gaan jullie controleren?

:roflol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 22:58:
Zo van: Hallo Art of Dance. Ik wou graag drugs mee naar binnen nemen bij Masters. Hoe goed gaan jullie controleren?

goed idee:P zal ik doen:D
 
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op dinsdag 17 februari 2009 om 14:07:
het beste kun je nog een foto van jezelf meesturen en zeggen: Dit ben ik, willen jullie mij door laten lopen

Kunnen mensen hem dan geen spul mee laten brengen ;)
Uitspraak van hardcorejunkyforlife op zaterdag 14 februari 2009 om 17:50:
is er iemand die weet of er met masters of hardcore politiehonden zijn afgelopen jaar heb ik gehoord van niet maar zal dat dit jaar ok zo zijn??

Kben nu 2x geweest, en nog nooit een snoop doggy gezien daar....
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 18:33:
Ik ga nooit weg.
En de enige reden dat ik irritant ben volgens jou is omdat ik gewoon superieur ben aan jou.

aan je profiel kan je zo al zien dat je gewoon een simpele puber ben die het stoer vind dat ie zwaar aan de dope zit



ik gun je een overdosis :jaja:
 
Uitspraak van MAQ op dinsdag 17 februari 2009 om 16:12:
aan je profiel kan je zo al zien dat je gewoon een simpele puber ben die het stoer vind dat ie zwaar aan de dope zit



ik gun je een overdosis

:roflol:
Wat hap je mooi.:lol:
Uitspraak van MAQ op dinsdag 17 februari 2009 om 16:12:
aan je profiel kan je zo al zien dat je gewoon een simpele puber ben die het stoer vind dat ie zwaar aan de dope zit



ik gun je een overdosis

en dat nog wel op zijn verjaardag:P
ps gefeliciteerd rik;-)
 
ze hebben de honden aangeleerd op tegen je been op aan te ritten
 
gewoon voordat je naar binnen gaat helemaal volgooien :p
 
hard terugblaffen en -bijten mochten ze lawaai maken als je langsloopt :)
dan leren ze het wel af om onschuldige drugsrunners erbij te lappen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 02:35:
hard terugblaffen en -bijten mochten ze lawaai maken als je langsloopt
dan leren ze het wel af om onschuldige drugsrunners erbij te lappen

hahahhaha maar 1 probleempje ze gaan stil voor je zitten als je wat heb dus gaat denk niet werken:P
laatste aanpassing
Vorig jaar geen hond gezien. Gooi van te voren gewoon een dikke cap naar binnen en pleur 1-2 pillen in een zakje in je box -> klaar
mochten ze je dan nog pakken heb je nog wel redelijke kans van doorlopen denk ik..
 
Uitspraak van hardcorejunkyforlife op woensdag 18 februari 2009 om 02:53:
hahahhaha maar 1 probleempje ze gaan stil voor je zitten als je wat heb dus gaat denk niet werken

Dan ga je een paar passen terug, neem je een aanloop...O:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 14:37:
Dan ga je een paar passen terug, neem je een aanloop...

en dan over hem heen springen??:P
 
gewoon het hondje aaien (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 22:58:
Zo van: Hallo Art of Dance. Ik wou graag drugs mee naar binnen nemen bij Masters. Hoe goed gaan jullie controleren?

Ja waarom niet. Ze weten toch niet hoe je eruit ziet.
Uitspraak van Donn045 op woensdag 18 februari 2009 om 18:08:
Ja waarom niet. Ze weten toch niet hoe je eruit ziet.

hahaha ja dan anoniem:P maar het gaat er eigenlijk alleen om of dr politie binnen aanwezig is. beveiliging is geen probleem maar die hondjes van de politie wel:P maar aangezien het afgelopen keren ok zonder politie was ga ik er vanuit dat dat dit keer ok zo is ik weet zelfs van 2 jaar terug kregen de beveiligers instructie mee dat ze een pakje speed, of coke of 2 pillen mogen doorlaten;-) maja tijden veranderen maja het gaat wel goed komen anders weet ik wel mensen die daar verkopen. maar wel leuk hoe dr op me vraag gereageert word door iedereen:P
 
Uitspraak van hardcorejunkyforlife op woensdag 18 februari 2009 om 18:43:
wel goed komen anders weet ik wel mensen die daar verkopen. maar wel leuk hoe dr op me vraag gereageert word door iedereen

dan hoop ik dat ik je tegen kom als ik niks mee na binnen krijg geregeld :p
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 22:07:
an hoop ik dat ik je tegen kom als ik niks mee na binnen krijg geregeld

:lol: idd :P
kut beeste, op thunderdome had ik niks bij maar dat stink beest meende van wel en kon ik mee
Uitspraak van The Bremmeh op woensdag 18 februari 2009 om 13:37:
Vorig jaar geen hond gezien.

Bij de laatste MOH in Assen was wel een hond, dacht ik te lezen in de opmerkingen van mensen die er waren geweest. Vorig jaar brabanthallen weet ik niet.. Afgelope Thunderdome liep wel zo'n hond, en damn wat werd dat beest gek..
 
Uitspraak van ~tijn~ op donderdag 19 februari 2009 om 20:37:
op thunderdome

ja maar met da beest liepen ze ook rondjes door de zalen... ben der iedere x maar met een boog omheen gelopen O:)


Uitspraak van Billy Kristalbal op donderdag 19 februari 2009 om 20:37:
wat werd dat beest gek..

:lol: idd dat beest liep echt para te doen... en steeds blaffen.. heb het niet zo op die hondjes :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 februari 2009 om 22:31:
idd dat beest liep echt para te doen... en steeds blaffen.. heb het niet zo op die hondjes

haha inderdaad:P.. toen ze later met die deuren zaten te kloten bij de early en industrial, moest je er sowieso weer langs lopen, maar toen was die hond gelukkig al weg:P.
 
Uitspraak van Billy Kristalbal op donderdag 19 februari 2009 om 22:40:
haha inderdaad.. toen ze later met die deuren zaten te kloten bij de early en industrial, moest je er sowieso weer langs lopen, maar toen was die hond gelukkig al weg.

Jaaa klopt idd.. dat was echt kut gedaan.. maja ik heb de hondjes gelukkig kunnen vermijden O:)
Maar ik liep af en toe wel ff met zenuwen daarzo :lol:

Maar vond het ook wel enigsinds overdreven hoe ze daar stonden met die honden en zoveel wouten :/ Dat kan dan weer wel.. het hele corps van Utrecht daar neerzetten, maar als je een aangifte wilt doen moet je een afspraak maken :S
als je gepakt word met harddrugs, kan je dan een nieuw kaartje kopen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 02:35:
hard terugblaffen en -bijten mochten ze lawaai maken als je langsloopt :)
dan leren ze het wel af om onschuldige drugsrunners erbij te lappen

:roflol:


Uitspraak van - GLeNN - op donderdag 26 februari 2009 om 19:47:
als je gepakt word met harddrugs, kan je dan een nieuw kaartje kopen?

tuurlyk by 1 van die gasten buiten met kaarten :yes:
 
Uitspraak van hardcorejunkyforlife op zaterdag 14 februari 2009 om 17:50:
is er iemand die weet of er met masters of hardcore politiehonden zijn afgelopen jaar heb ik gehoord van niet maar zal dat dit jaar ok zo zijn??

denk je dat ze dat van te voren gaan aankondigen :lol:
 
elke rij een drugshong
bij de Brabanthallen nooit geen probleem gehad om mee te nemen, en wat een vaak gestelde, maar vooral overbodige vraag :S

alsof ze dit publiekelijk bekend gaan maken? zou wel hendig zijn zeg :D
Uitspraak van ~tijn~ op donderdag 19 februari 2009 om 20:37:
kut beeste, op thunderdome had ik niks bij maar dat stink beest meende van wel en kon ik mee

gelijk een anale vernedering zeker? :P
Uitspraak van - GLeNN - op donderdag 26 februari 2009 om 19:47:
als je gepakt word met harddrugs, kan je dan een nieuw kaartje kopen?

ik was bij groundzero gepakt en vroeg aan die agenten op paard of ik opnieuw naar binne kon als ik een nieuw kaartje kocht zij vroegen het na en het kon dus ik opnieuw naar binne en de mooiste avondd van me leven gehad;-) maar waarschijnlijk als ik meer dan een halve gram had kon dat niet meer want dan had ik een strafzaak gehad en agente zijden dat je dan niet meer naar binne mocht. maja vond beetje vaag verhaal maar boeide voor mij niet:P
 
Uitspraak van hardcorejunkyforlife op zaterdag 14 februari 2009 om 17:50:
is er iemand die weet of er met masters of hardcore politiehonden zijn afgelopen jaar heb ik gehoord van niet maar zal dat dit jaar ok zo zijn??

pffff ik word hier zo moe van he..
altijd maar weer hetzelfde,
voor ieder feest komt er wel een topic of er honden staan...
denk je nou echt dat ze dat van te vooren gaan zeggen..
 
en er zijn toch wel op elk feest van die honden hor.. maar je ziet ze niet altijd
als ze het niet vertrouwen, mogen ze je besnuffelen..
 
Idd altijd dat gezeik over honden :S je ziet het zelf wel toch ? en als je het niet vertrouwd laat je je spulletjes toch gewoon thuis :)?
biefstuk meenemen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 februari 2009 om 22:46:
Maar vond het ook wel enigsinds overdreven hoe ze daar stonden met die honden en zoveel wouten :/ Dat kan dan weer wel.. het hele corps van Utrecht daar neerzetten, maar als je een aangifte wilt doen moet je een afspraak maken :S

leuk he dat hardcore een slechte naam heeft :d wen er maar aan doe ik al 15jaar en nog nooit gepakt en als er honden staan heb je pech tipje naar duitsland gaan om te feesten geen honden maar vragende de duitsers minder erg:p
laatste aanpassing
 
die gast heeft iets op zn kerfstok "zijn er ook politie honden" ha ha ha we leven niet in hollywood
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 22:58:
van: Hallo Art of Dance. Ik wou graag drugs mee naar binnen nemen bij Masters. Hoe goed gaan jullie controleren?

krijg je het antwoord ....stuur een duidelijke recente foto naar ons toe zodat je goed te herkennen bent :lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 maart 2009 om 00:27:
en er zijn toch wel op elk feest van die honden hor.. maar je ziet ze niet altijd
als ze het niet vertrouwen, mogen ze je besnuffelen..

dat is niet waar vorigge masters daar waren ok geen honden en eh tuurlijk verwacht ik van art of dance geen reactie dacht zelf aan iemand die dan bij de beveiliging werkt of iemand daarvan ken die weet of dr honden zijn. en al zeg ik het zelf ik vind hhet niet zo een domme vraag eerlijk gezegt ik denk dat wel meer mensen dat weten willen;-)
Uitspraak van hobbie op zondag 1 maart 2009 om 19:07:
rijg je het antwoord ....stuur een duidelijke recente foto naar ons toe zodat je goed te herkennen bent

of geef je pf naam of hyves pagina schilt je postzegels:roflol: