Partyflock
 
Forumonderwerp · 1000422
ja, ben dus op zoek naar een leuke camping in de buurt daar. en zijn er nog mensen die komen?? (hebben het vorig jaar ook gedaan en was echt super!!!!!)
groetjes
heb ik ook al gedaan, maar mss zijn er mensen die toch wat informatie hebben. camping vlietland lijkt me wel leuk, en vlakbij.... :):)
Camping vlietland is het makkelijkst, in een straal van 5/10 km is er volgens mij ook niks te vinden..
In Leiden hebje wel een paar goedkope hotels
 
Uitspraak van Maate op zaterdag 8 maart 2008 om 11:30:
Camping vlietland is het makkelijkst, in een straal van 5/10 km is er volgens mij ook niks te vinden..

Inderdaad.
Dat zit er gewoon naast.
Ik zat op een camping ernaast afgelopen jaar maar ik zou niet weten hoe die heet... Ik weet wel dat het iets van 10 min lopen was.. En op de camping was het geweldig!!
Uitspraak van Fr&6 op zondag 9 maart 2008 om 19:19:
Ik zat op een camping ernaast afgelopen jaar maar ik zou niet weten hoe die heet... Ik weet wel dat het iets van 10 min lopen was.. En op de camping was het geweldig!!

Franno weet je wel dat het dit keer op een andere locatie is? Kunnen we wel weer met ze alle op stadspark Groningen gaan zitten maar daar schieten we weinig mee op ;). Hoewel de meeste waarschijnlijk niet eens doorhebben dat we niet bij Dominator zijn, we vermaken ons sowieso wel...
wij zaten vorig jaar dus ook op een camping 10 minuutjes stappen van het stadspark. daarmee dat we er ook deze keer een weekendje van gaan maken!!! het was toen reuze gezellig.... :):):)
haha Ja ik wist wel dat het niet in Groningen is haha maar ik wilde gwoon ff mededelen dat het Echt super was op de camping..
Het maakt volgens mij ook niet echt uit wat voor camping het wordt, het is toch wel gezellig:P:D
Uitspraak van Fr&6 op woensdag 12 maart 2008 om 22:13:
Het maakt volgens mij ook niet echt uit wat voor camping het wordt, het is toch wel gezellig

Nee na 1 dag ziet het er bij ons toch altijd hetzelfde uit ;)
haha ja dat kan je wel zeggen ja:P
Uitspraak van Maate op zaterdag 8 maart 2008 om 11:30:
Camping vlietland is het makkelijkst, in een straal van 5/10 km is er volgens mij ook niks te vinden..

:yes: (y)
camping vlietland zal het worden... volgende maand een bezoekje brengen en onze plaatsen vastleggen.....

en dan aftellen.......... :cheer::cheer:
 
Uitspraak van davenancy op maandag 24 maart 2008 om 09:07:
camping vlietland zal het worden... volgende maand een bezoekje brengen en onze plaatsen vastleggen.....

Voor je gaat, bedenk dan goed dat de eigenaar een knurft is en je bij het kleinste of geringste dingetje al van de camping afgooid.

hij ken erg moeilijk doen. (eigen ervaring)
ai, da klinkt al minder.....
we zullen dat risico wel moeten nemen denk ik.
en hopelijk valt dat dan nog mee. als er een plein vol hardcore fans staat, kan hij ons er toch ni allemaal afgooien he!!
toch bedankt voor de info.
weet misschien iemand ook een goedkoop hotel in vlietland?
heb niets in het internet gevonden.
of is er een verbinding naar amsterdam na het feestje?
want wij komen met het vliegtuig van wenen en als de party midden in de nacht eindigt komen wij niet naar schiphol (-of wel? ) ...
ps: hoe lang duurt het ongeveer van amsterdam/schiphol naar vlietland met de trein?
bedankt voor jullie help voor ons "party-toeristen" *gg*
laatste aanpassing
Goedkoop is er weinig in de randstad, ik zit in het Greenpark .. :-D
De camping op de kop zetten.. gheheh :9
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
je kan ook gewoon een goedkoop hotel nemen in den haag
de trams rijden daar toch heen
ik ga zelf ook met de tram vanuit den haag
wij komen ook naar camping vlietland word mooi heb er nu al zin in.. mijn eerste dominator.. kan niet meer wachten... whahahaha eerst de line up maar eens ben benieuwd...
Uitspraak van DirkJan :beer: op dinsdag 8 april 2008 om 12:55:
De camping op de kop zetten.. gheheh :9

we hopen er veel volk tegen te komen... gaat lekkeeeeeeeeeeeer worden!!!
hebben er nu al zin in ook..........:cheer::cheer:
dit is idd wel een goed idee :p vant weekend maar eens overleggen :D
Uitspraak van RawTech op dinsdag 8 april 2008 om 16:59:
je kan ook gewoon een goedkoop hotel nemen in den haag
de trams rijden daar toch heen

aaah *g* ok dan, bedankt =)
waar zitten de camping liefhebbers.....:):)
Uitspraak van davenancy op vrijdag 25 april 2008 om 09:56:
waar zitten de camping liefhebbers.....

op de camping?
dan hoop ik de 26ste juli ook nog :):):)
wij zitten dat weekend in een bungalow park.. is 20 min rijden daar vandaan!!
heb overal op internet gezocht naar campings maar overal vragen ze of we jongeren zijn en we hebbe die camping gebeld bij dominator maar mensen die na dominator gaan laten ze niet op de camping zeiden ze :/

mja bungalow is toch veel relaxter :P
wij zitten op een camping op 15 minuutjes wandelen van dominator. de naam ben ik even kwijt want iemand van onze groep regelt dit. want er waren inderdaad bij veel campings in de buurt problemen..... ik snap echt niet waarom!!?? :):)
in elk geval gaat het de sfeer niet bederven, al moesten we ergens naast de weg camperen!!!!!!!
hopelijk komen we er wel andere "dominator" fans tegen..............:p
van ons weten ze niet dat we naar dominator gaan ze denken dat we een of andere scouts zijn die vanuit belgie naar hun camping komen! hehehe :-) zullen ze dit hun beklagen! :-)
dat hebt ge weer goe gedaan :p:p
hahahaha
hopelijk lezen ze dit niet...........
seg en hoe zat dat nu nog met die 2 man want moet maandag ten laatste alles doorgekregen hebben want iedereen verandert maar is niet eenvoudig dan een prijs te kunnen zeggen en voor de camping om het aantal plaatsen vrij te houden. ookal zijn alle autos al verdeeld. dus snel iets laten weten alst ga en of die nog een tent meenemen of bij jullie in auto gaan of apparte auto.
xje
ik heb het ze gisteren nog gezegd da ze er spoed moeten achterzetten.....
dus ik hoop da ze da dit weekend ook doen :):):)

xxxjes
hey seg ne zekere "mr turner" op partyflock zoekt de naam en adres van deze camping want die vinden ook niks in de buurt.
kun jij hem verder helpen sjoeke....:):)
thx xxjes
yiiiihaaa - het hotel is geboekt =)

heb echt zin in - eindelijk weer een holland-feestje!!! :-)
hey voor degene die nog een camping zoeken wij zitten op caravan park zoeterwoude.
info@entrabenelux.nl dit is hun mail adres zeg maar dat die hoop belgen jullie doorgestuurd heeft.
camping bakkum altijd gezellig schijnt het
Uitspraak van davenancy op vrijdag 13 juni 2008 om 17:21:
hey seg ne zekere "mr turner" op partyflock

ik ben toch wel een beetje bekend hiero of niet? :p
precies zo hé mr turner....:p:p
stillaan aan het aftellen.............. :cheer::cheer:
Uitspraak van davenancy op maandag 31 maart 2008 om 16:31:
als er een plein vol hardcore fans staat, kan hij ons er toch ni allemaal afgooien he!!

Naja als zo´n kerel dat wil gaat dat echt wel gebeuren ook ;)

Maar als mense gwn relaxt zijn is er niets aan het handje, ja toch :d
met ons zullen ze geen last hebben... ;);)

ze gaan ons trouwens op een aparte plaats zetten zodat we lekker onze gang kunnen gaan :cheer::cheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 08:52:
Voor je gaat, bedenk dan goed dat de eigenaar een knurft is en je bij het kleinste of geringste dingetje al van de camping afgooid.

haha wij dachten van we gokken het erop, alles geregeld, krijg je ineens
een mail dat de camping vol staat :p ja an me doos echt niet :[


Uitspraak van davenancy op donderdag 26 juni 2008 om 18:23:
stillaan aan het aftellen..............

heb nog steeds niet de naam van die camping van je gehad :o zou je
nog eens kunnen vragen? aan een email adres alleen heb ik niet zoveel o:)
ergens in zoeterwoude, op 20 minuten wandel afstand............
de naam komt eraan se :d:d
camping zoeterwoude blijkbaar :s:s
Uitspraak van davenancy op vrijdag 27 juni 2008 om 18:17:
ergens in zoeterwoude

Uitspraak van davenancy op vrijdag 27 juni 2008 om 18:22:
camping zoeterwoude blijkbaar

dat had ik er ook nooit achter gezocht :D
 
zoeterwoude word die ook voor ons :beer:
yeah, weeral volk erbij :beer::beer:
heb overal op internet gezocht naar campings maar overal vragen ze of we jongeren zijn en we hebbe die camping gebeld bij dominator maar mensen die na dominator gaan laten ze niet op de camping zeiden ze

Wij zitten anders wel op die camping :D
er is maar een kleine plaats voorzien omdat ze daar normaal geen tentjes zetten...
dus zullen ze waarschijnlijk ook maar een bepaald aantal toelaten :s:s