Partyflock

schatting: techno

Tickets & prijs Dance Valley 2001

Voorverkoop:ƒ 95,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
Opmerkingen

waardeloos713%

147 waarderingen

Kaatje Karbonaatje
De eerste keer is altijd het lekkerst ....
.Anja.
Het einde van dit feest zou ik graag nog een keer overdoen ipv nog 1 keer zoals DV nu in 2011 (lopen naar pontje buitenhuizen was best te doen en je kunt t maar meegemaakt hebben eh?:P)
Bram
Heenweg 4 uur gelopen vanaf station spaarnwoude!! Terug heb ik tot 3 uur de volgende dag bij de brandweer moeten zitten ivm eventeule onderkoeling!! Toen mocht ik gaan in een outfit van de brandweer.. Maar man man man wat een topfeest!!!!
gebber
"We will be laying on 150 buses to shuttle people to and from Sloterdijk Station, with special facilities at the site to ensure the fastest possible turn around times for all transport." en de terugweg? geen rijdende bus gezien (wel een brandende). Terugreis van meer dan 12uur. had in die tijd naar NYC kunnen vliegen.
Sanne
Heerlijk feest haha :vaag:! (alleen jammer om te voet naar Haarlem te moeten...)
¥vetjhu
mijn 2e dv en was top nergens last van gehad, smorgens pendelbussie heen en s'avonds om half 10 ook weer terug :yes: Op tijd voor alle drama's dus B)
romper stomper
ben helemaal waus in een noten dop naar de fun gelopen naar gate48
-Alexandra-
O wat fijn dat ik toen vanwege rugklachten niet vol hield tot einde.. daardoor op tijd bij bus en auto. Wel een leuk feest gehad,
Koninghoning
Hier rockte Orbital de haren van me hoofd...:P
barrygoal
Te vet!!!!
Super feest, maar logistiek een drama, overdag al. Dance Valley was gewoon te groot geworden! Erg veel in d­e rij gestaan staan en main naar HQ was een drama! Jammer van de Duitse taferelen met herdershonden na­ afloop!
Reetje &­ Barrel
Geweldig feest gehad!!! wat een mensen allemaal. Vond het wel heel erg dat er zoveel mensen niet thuis konden komen vanwege het slechte weer. Ik heb me schoonzus opgebeld en binnen 15 min. was ze er en binnen een half uurtje was ik thuis. maar zoveel mensen vroegen aan mij hoe loop ik naar amsterdam :vaag:
Mills
Dik feest !!! Op de fiets naar huis..... :woop:
it's...­ Tricky!­
Wat was dit VET zeg!! Carl Cox als afsluiter.. MEESTERLIJK! Made it all worth it ;) Trouwens helemaal geen last gehad op de terug reis.. wel jammer dat het zo slecht was geregeld voor iedereen die er wel last van had :S
zkr jammer voor mensen en onderkoeld no offence maar was al de vraag of het droog zou blijven en dan ga je nie in enkel bikini lopen :P maar goed muziek was top alles erna ....drama maar gelukkig hadden we een eige bus
RobinNauta
wat een chaos
Laakie :bier:
Dit feest was echt GEEN 20 gulden :D
sNicKer?
Topfeest. Ging 's nachts op vakantie, dus niets van die ellende meegemaakt.
Michel!
Feest was goed... alleen bizar einde, extreme dingen gezien en meegemaakt.. gelukkig zaten we in een van de laatste bussen
Luxe
Dit was de 'minste' DV uit mijn 'carriere' :( Te veel dingen waren gewoon kut geregeld. De dj's en de sfeer doen me 'desalniettemin' altijd weer terugkomen naar DV.
Water Joe Junkieee
12uur op Sloterdijk..3uur voor we in een bus zitten, 1,5 uur voordat we met de bus op lokatie zijn en hoezo ineens dat om de berg lopen? Was vorig jaar niet zo.. in totaal misschien 3uurtjes van 't feest ECHT meegemaakt en gelukkig net op tijd weg, maar wel jankend omdat ik Tom Harding ging missen :cry:
Buiten blijft het leukst!
AEsthetic
When te rain begins to fall, dan valt het hele feest in het water!!! Ongelofelijk slecht geregeld, verbaas me nog steeds dat we niet met z'n allen een schadeclaim hebben ingediend! Ging om 22u weg, 1 grote chaos met mensen tussen containers waarop security stond met honden! Het leek wel een voetbalwedstrijd!!!
K@liMi$T
kort maar krachtig, was gelukkig op tijd weg (1900) maar dat was omdat we naat ibiza moesten..!!!
Cker tot nu toe het beste feest ooit:D
Hollowman
wat een kankerfeest... :/:\ wil me geld terug.. :(
sebas-master-of-the-bass
was al goed commercieel vrienden van vrienden gingen ook al te feesten maar had gelukkig geen probleem de pendel te pakken.
topfeest alleen zeiknat aan het eind, gelukkig had ik zo een bus vol geregeld zodat die toch ging rijden vanaf een parkeerplaats op 10 minuten lopen ofzo
Gorbatsjov
Bizarre afloop van een mooi feest
peetjuh71
Het feest was helemaal top..Alleen jammer dat we waarschijnlijk met zijn alle de regendans hebben gedanst de hele dag en het na afloop begon te storten...tot 4.30 de verkeerde kant op gelopen en ergens bij de hoogovens beland..auto auto stond in slotermeer :lol:
Gelukkig waren we net op tijd weg :D
Tony S
blijft het beste feest ever...
laatste bus, trein op tijd.. geen problemen gehad en gewoon een superdag!
Super feest......heb me prima vermaakt waren lekker op tijd weer thuis
ja was wel een tof feest niet vooraL bij hardstyle podium iedereen te springen daaro mooi gezicht :p jammer van de afloop we waren met een groepje maar gewoon snel lnags de bussen rennen bij de meeste mochten we er niet in maar gelukkig na een x aantal bussen konden we erin :p 1 bus gesneuveld raar he :d
Was iedereen kwijt geraakt, heb de hele dag zowat alleen gelopen :cry: En als het donker wordt kan je helemaal niemand meer vinden en dan die regen, ik zat in ene bus en die kon door al die mensen niet meer rijden en ik moest s ochtends om 7 uur op vakantie, heb het net gered :S
Kian
eerste, enige en laatste Dance Valley;) KUTREGEN!!!
JB77
Regen, regen en regen voor mij de laatste keer geweest. Was al bezoeker vanaf de eerste editie.
Vampy
Feest was supper. 22 kilometer lopen na een dag lang stampen was minder :(
MyH
TOP!! Kan het beter volgend jaar? Wel erg druk!
ClubChris
ode aan de zon......geen pil kan daar tegen op.....gelukkig naar huis met de auto!
larieparie
was een goed feest, alleen een beetje vaag dat het 4 uur duurde voordat we weer in beverwijk waren , de volgende xen zijn we maar lekker met de fiets gegaan
1e feestje, wel lachen :D gelukkig opgehaald door een maatje :D
ja als je niet kan lezen!!! ston bij de ingang dat de laatse trein vooor 12uur weg ging en DV ging om 1uur dicht ofzo (is al tijdje terug) MAAR VET FEEST! ben nog verder gegaan in VLD
Nooit naar zulke feesten met de bus
WAS Echt toppie mis het wel hoor (k)
OHC-Neutje
4 uur lopende ellende heen en 4 uur natte en koude ellende terug.
Dennis de housec­lassic
Geweldig! Maar ook Geweldig kut weer......koud en nat..
HUND
:jaja:
me laatste keer dance valley ook
Jones
gelukkig betijds weg voor de regen :D top feest!!!
:yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes:
buhh wat een kanker shit, 6uur gelope todat we een bus tot stoppen hadden gedwongen vlak voor de stad :S ook nog door me enkel gegaan aan op de helft van de toch op de senlweg maar tsjah wel een onvergetelijk groot buitefeest
..het was die terugweg wel waard!! :P
Lief meeste­rboefj­e
waardeloos geregeld! We hadden auto voor ingang staan maar konden het terrein niet af. We waren s'morgens pas om 05.00 uur thuis! Mijn laatste DV!! Ik ga er echt nooit meer heen!
het was me eerste maar zeker niet de laatste .(ik heb geen regen gezien)was net op tijd weg
Raggie76
geweldige set van Tiësto en wederom een wereld beuk set van de meester Dave Clarke. En netje op tijd gekomen en op tijd weg gegaan dus nergens last van gehad. Alle doorgesnoven eikels hebben mooi hun lesje geleerd denk ik deze dag dat het beter is om er een beetje bij te blijven
FFF-Boy
Ik lag ziek en zo wazig als een tientje om 21.00 uur al in de auto naar Thijs te luisteren. Toen de shit loos ging lag ik al te pitten. Wel nog tot 4 uur moeten wachten op de chaufeur die er wel midden in zat... Kutfeest!!!
Nopinion
vanaf 24:00 ook nog eens gewerkt tot 14:30 in die regen(n)
top feest, vooral die verkoelende regenbui na afloop. DV the WOODSTOCK OF DANCE!
Goochem
wAS VETTE dv, NIKS VAN DE SJIT MEEGEMAAKT...GEWOON HALF UURTJE VOOR EINDE WEG ;-)
Santo
De muziek ging uit en de regen begon te vallen!!Na 4 uur in de regen,een lift van een wazige dude en f100 voor een taxi,eindelijk op Centraal!Bedankt KLOTE ORGANISATIE!!Verder TOP!
EL-G
festival zelf was grandioos, afloop een hel!!!
Gerben.
Me eerste feest en ik heb helemaal niks mee gemaakt van die regen we hadden de laatste bus van spaarnwoude en het begon te regenen toe we thuis kwamen.
K.A.L.E.
vet mazzel gehad met de terug rijs twee naar binnen gesniekte maatjes tegen gekomen,nuchter,met auto EN PLEK IN DIE AUTO!!!! iedereen heb wel gelijk: WAT EEN KANKER ORGANISATIE!!!!!!
Walbert
1ste feest en was top, trgreis niet:nee:
Roman
Beste feest ever
Pele
Was een feest om nooit meer te vergeten maar sinds dien hoef ik er nooit meer heen!!!!!!alles was kut geregeld maar dan ook alles!!!!!!1circa 4 uur gelopen om op t feest te komen en na t feest onderkoeld geweest en ook weer 4uur gelopen pffffff we hebben 4 uur gefeest met blaren haha dat was achteraf wel superrrrr lache haha!!!!!!!!!
het vervoer was erg kut geregeld! maar het feest zelf was erg gaaf!
::*­TØ®®i©elli*­::
mogguh DRAMAFEEST, vergeet ik ook nooit meer, 3 uur lopen langs de snelweg op zoek naar een taxi of bus of weet ik het wat, onderkoeld!!!!!!!!!!
Kwas gelukkie net optijd weg voor de bui losbarstte, heb het onwijs naar mn zin gehad!!!
Dj StOOter
Ze moeten daar die bruggetjes niet zo smal maken.
Leuk feestje, maar de terugweg... wilde nooit meer naar DV
Paulusz
pleurisfeest slappe hap
1e DV was SUPER!!! kwas op fietse.....;)
Nou de dag erna besefte ik pas wat een puinhoop het wat geweest. Persoonlijk en de mensen die ik bij me had, hebben we best lol gehad tijdens het lopen door de regen. gewoon beetje van de kaart, ouwehoeren en vond het verder best wel meevallen.
"JACK"
heerlijk tot 04.15 gewacht op de A9 tot moeders ons kwam ophalen door die regen en de rest van de teringbende die UDC had gemaakt van het feest
nergens last van gehad met 10 man in een touringcar terug wat wil je nog meer?!
Heel veel plezier gehad....op tijd weg....
leip feest nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien
Jenmen!
heftig hoor
Feest was het einde!! Idem erg ziek geweest!!!
:jaja: Jeffrey :jaja:
het feest was vet, erg lekker weer en goeie muziek, de reis naar huis was minder, 5 uur gelopen , toen pikte een zeer aardige buschauffeur ons op
Middleman
Ik had de spreekwoordelijke bui al zien hangen...om 23:15 weggegaan. Geen problemen met bussen of iets. Wel kut om er naartoe te komen. Was te groot, maar daar heeft de organisatie gelukkig VEEL van geleerd...
Wij waren gelukkig net niet tot het einde daar, nog naar de Hollywood gegaan
@sunshine@
net als de rest tifus eind gelopen blaren voor we binnen waren en het leven niet meer zien zitten op de terug weg!!!
Seray
9 uur gefeest, 7 uur gelopen... Mijn laatste DANCE VALLEY. Of ze moeten de prijs wat normaler stellen. Want als ik me blauw betaal voor 1 dag, wil ik wel dat het fatsoenlijk geregeld is!!!
®OEL J@N$&
onderkoeld geweest & 1,5 week ziek geweest.. maar wat een te gek feest!!!
Sjees18
muziek was ok, geluidskwaliteit sucked...teveel veel te veel mensen!!
jsp:bier:
eeehhhh bijna platgedrukt hahah gelukkig woon ik maar 15 min van het terrein af dus nergens last van gehad
Walter de Wit
vet feest, daarna de bus, plen,plen net optijd :-) beeetterszz
was mn 1ste grote feest en behalve de zwaar klote organisatie was t toch gruwelijk
technowaus
een van mijn beste feesten ooit,half uurtje eerder weggegaan en toen ik s'morgens uit de lexion kwam zag ik pas dat t regende:D
De muziek­liefhe­bber!­
OCH OCH, hoe kon ik het vergeten? na afloop van het feest!!!! heb 2 uurtjes gewandeld toen ik in een bus ergens in the middle of nowhere kon stappen. goede techno die dag,maar ik zal die chaos nooit meer vergeten na afloop!! :cry;
Dat was dus de laatste keer :-(
Ked
3 uur file , 3 uur gelopen (15 km) paar uur gefeest weer drie uur gelopen in de regen,nooit meer naar een UDC feest.. :[
K*T organisatie
Wel heeeeeel massaal, niet koud ofzo.
kova
was mooi net voor de ellende pleite
Super!!!!!!!!!!
jong.­en.­bedorven
lekker droog in de bus zitten
HAMdj
23:15 weg en 24:00 in een bus. tja als je achter de menigte aanloopt dan word je nat ja. heb nergens last van gehad. werd met de pendelbus netjes voor adamcentraal neergezet. toppie
Mark@­sporth­allenz­uid aka:li­jn:Ube­rnakke­r
ondanks stukkie lopen toch een te gek feest gehad!!!
$usY
Wow!!!
heen 3 uur rondjes gelopen terug over snelweg en al drama denk
Gewoon in de blote pens smorgens zo zat als een aap en zo lijp als een deur door de regen gelopen
udc is gewoon gaar
B*E*R*T
vette party hoor ! gewoon de auto voor de ingang parkeren niks aan de hand !
Thrill­seeker­28
Geweldig feest alleen een kut organiesatie.. klere bussen , geen fucking taxies. en 15 km lopen id regen..voor de rest toppie(Y)
Hakkuh Annie
Alles was KUT, ben 50 min binnen geweest na 4.5 uur in de file te hebben gestaan en 5.5 uur hebben te gelopen. Ik was het zat
Reset1
top feestje goed gedraaid lekker weer tot 23:15
K1wi!
Feest zelf was super, einde was... eeh... bekend bij iedereen ;)
feest was super vet alleen klote we hadden op de verkeerde plek geparkeerd kon bij de ingang. ohhh was klote toen het afgelopen was
soppie
was blij dat ik met de auto terug ginf
KYA
8:30 thuis, na 9 uur op bussen geacht te hebben, over de heenweg ook al 2 uur gedaan, wat een KUT orgsanisatie....
[MOH-Radio] Mercenary
Dodelijk feest... tyfusafloop...
poupoulossos
Voor alle sukkels die bij Sloterdijk geparkeerd hadden...........Vette pech, je moet altijd je auto'tje bij het festival terrein zetten, duurt wel ff voor je weg bent, maar ja beter als wat jullie hebben moeten doorstaan
Bada Bing!
Totaal van de kaart, heen en terug gelopen. Tegen 8.00 uur in de ochtend pas thuis.
WOW
Jammer van alle ellende,verder vet gaaf!! Voor mij mag het nog veel massaler!!
Mogy
ALTIJD GOED, OP TIJD WEG GEGAAN
natte bende steenkoud godverdomme
Panic_­Machine
me 1e feesst, was zkers de moeite waard
Chute Boxe Academy
heerlyke zomerdag, lekker massaal, voor de massa al by de auto, regen net ontweken, niet lope, keurig,netjes, D.V van ouds
hussemusse
HEB ME EIGE TE TYFUS GEFIETST,MAAR WAS DE MOETE WAARD!!
Wat slecht geregeld dat vervoer zeg, schaam je organisatie heb 2uur lang gelopen!!
jeffrey 026
tot de regen was alles zo bruut mooi, zal het nooit vergeten
hestertechno
kwam pas later aan, had hele dag gewerkt. tot 6 uur.. toen dat gekut op het einde. heb 20 km hardgerent en nog bijna aangereden. hahaha
Ik was op tijd weg..... dus geen klachten over onderkoeling enzo
Golden Slats
het was kut en ik ga er nooit meer heen en ik haat lopen
SPEEDLOADER
Na 3 jaar gemist te hebben DV maar weer eens bezocht. Iedereen incl mezelf kwijt en boel nattigheid aan het einde
Gecensureerd
Ja optijd naar huis gegaan en ook droog thuisgekomen :)
mauro mandela
gewerkt de hele dag by het hqveld..nog nooit zo hard gewerkt
BASS2DIE4
Super bruut feest. alleen van 1 tot 6 sochtends in de regen gestaan, we konden geen kant op. Dat was dan weer minder
Het was uitverkocht. zijn evengoed met een fles bacardi die kant op gegaan en zijn met zijn tienen of zo door het hek gesneakt. onze dag kon toen al niet meer stuk.
Tuurrrrrlijk
Was een lange terugweg.. Heb wel nog wat bekenden blij kunnen maken met een overdekte rit in de achterbak :)
0.00 afgelopen, 17 KM lopen, 9.30 thuis: SUPERFEEST
/\/\@c|<
Net niet doorweekt na afloop: nog net op tijd een taxi van de A9 geplukt.
supervet
tb_
superfeest, jammer van het gekut met de bussen
Ongelofelijk wat een FEEST
was wel te verwachten dat het zo zou aflopen, was 10.30 weg gegaan en nergens last van
Ronald
Dit was mijn vetste editie ;)
100% BITCH
zwaar teleur gesteld door de organisatie, vooral het einde, heb fijn met menigeen over de a9 gebanjerd
""­Dark Angel""­
het was vet!!!
DeliciouS
waar is de line up gebleven!!!!!??
M. :')

147·waarderingen
goed·stemresultaat (2165 stemmen)

9 opmerkingen

supers maar het einde een beetje een zooitje hahahahaha wel jammer voor de mensen die lopend naar huis moesten
wat een bende was het, godziemijne.
wie weet waar ik deze livesets kan vinden heb er aan aantal op videoband staan van 3 uur lang en ze zijn echt bruut maar dvd kwaliteit zou leuker zijn.... WIE OH WIE KAN ME DIT VERTELLEN???
Artiest {SHOWLIST artist 8058, 67587}
Uitspraak van Dionys op dinsdag 6 februari 2007 om 12:19:
jammer voor de mensen die lopend naar huis moesten

heb toen mijn plek in de auto afgestaan...wel een ervaring
bovenaan

Opmerkingen

:roflol:
Kheb daar mun poot gekneusd en das niet zo best op Dance Valley.

ja geweest met 90.000 man,bij elkaar,gelukkig anderhalf uur vantevoren weggegaan,toen het noodweer losbrak
Artiest {SHOWLIST artist 383, 33118, 80566}
Haha meer als 100000 denk ik met alles wat over t hek is gekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maarja lekker naar haarlem gewandeld was goed te doen die 7 km ipv 20 amsterdam duhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dance Valey 2001....... Het festival wat er voor heeft gezorgd dat ik 12 jaar niet meer naar festivals durfde :no:
Eerst kaarten gekocht later weer verkocht omdat ik vip had gewonnen id&T radio :-)

Met trein en bus heen bleek achteraf de laatste pendelbus in de ochtend die nog reed door de chaos op de weg (mazzel), bus had er grote moeite mee om er te komen laat staan weer terug.
4 uur totaal onderweg geweest heenreis.
Geweldig feest met name dat kleine hardcore tentje op die heuvel, magische sfeer.

Bij verlaten terrein ineens onweer, gevolgd door zware regen.
Geluk bij een ongeluk van laatste 4 tokens flessen water gehaald voor vertrek.

Wat een ellende en de totale wanhoop zeg. :no:
Geen kant op kunnen geen hulpdiensten nergens kunnen schuilen zware onweer en noodweer boven je hoofd.

Groep jongeren hebben toen een touringcar bus naar Geldermalsen geopend en chauffeur bedreigd naar slotervaart te rijden, beste man stond doodsangsten uit.
Maar wel met de onbekende "kapers " mee ingestapt, zaten we in ieder geval droog.

Door het raam zie ik een schaarsgeklede jonge dame in het pikkedonker in elkaar zakken, niemand maar dan ook niemand die haar hielp, bijna bus uit gestapt voor 1e hulp maar toen kwamen haar vriendinnen om te helpen.
Nog 3 uur op die plek stil gestaan voor dat het eindelijk begon begon te rollen /rijden .
10 uur onderweg om weer thuis te komen in Utrecht.

Een vreselijke ervaring vooral de radeloosheid, wanhoop, onderkoeling, huilende jonge vrouwen en de schreeuw om water wat er niet was......