Partyflock
 
­ Nederland

Amsterdam Open Air & Appic bundelen hun krachten

gepubliceerd door , op
Dit jaar bundelen Amsterdam Open Air (AOA) en Appic hun krachten en kondigen aan dat Appic als officiële festival app zal fungeren voor dit 2-daagse festival! 
 
Op 3 en 4 juni presenteert AOA een vernieuwde versie van het populaire stadsfestival. Na 10 geslaagde edities gaan ze verder met een nieuwe frisse wind en slaan ze een andere weg in op gebied van samenwerkingen en programma.

Er is gekozen voor een diverse line-up met artiesten die nog niet eerder hebben opgetreden op het Amsterdamse festival. Zo variëren de optredens van bands zoals Goldband tot elektronische artiesten zoals Dax en Astra Club. "Appic is zeer populair onder onze doelgroep en hiermee willen we ze wat extra's bieden, zoals een interactieve plattegrond en timetable, leuke content en (groep)chats. Daarnaast zal deze samenwerking ervoor zorgen dat we onze festivalbezoekers nog meer kunnen prikkelen en verrassen door ze op nieuwe manieren te bereiken", aldus Thomas Gurney-Champion, marketingmanager bij ID&T.

Met een innoverende blik kijkt Appic naar alle nieuwe mogelijkheden die ontstaan op het gebied van marketing. "Met deze samenwerking kunnen we meer inzichten creëren in de behoeftes en verwachtingen van bezoekers van Amsterdam Open Air. Daarnaast bieden we met Appic een unieke beleving voor, tijdens en na het evenement met de gepersonaliseerde Event App", aldus Sven Feijen, medeoprichter. Van Appic.
 
Meer informatie over Amsterdam Open Air vind je hier.