Door een opmerkelijk hoog aantal bekeuringen in de eerste week van november 2010 lopen de gemoederen hoog op in de binnenstad van Zwolle. Dit heeft geleid tot een onafgebroken klachten stroom bij de politie Zwolle die zijn weerga niet kent. Waar vorig jaar in de eerste week van november maar een kleine veertig boetes uitgedeeld werden in Zwolle zijn dat er nu aanzienlijk meer. Dit jaar staat de teller al op een dikke 150 bekeuringen door de politie Zwolle.
Dit alles is te wijten aan de nieuwe wetgeving die sinds deze week van kracht is. Er is namelijk een nieuwe wet in het leven geroepen die het bedroevend lage aantal partygangers in Zwolle een beetje moet opkrikken. Een speciaal team van agenten deelt sinds maandag 1 november 2010 al boetes uit aan potentiële partygangers die zich in deze tijd nog durven te vertonen in de stad zonder een kaartje voor Fusion of Dance Indoor. In het bezit zijn van een kaartje voor Fusion of Dance Indoor is namelijk sinds maandag 1 november 2010 wettelijk verplicht voor de jongeren in Zwolle.
Een woordvoerder van de politie sprak de volgende woorden: 'Dat er nog steeds jongeren in Zwolle zijn die geen kaartje hebben voor Fusion of Dance Indoor mag schandalig worden genoemd. Zwolle moet feestelijker worden en wij, samen met High Energy Events en Studio Tas, dragen daar graag een steentje aan bij!'
Deze wet heeft voor veel klachten gezorgd bij de politie, veel mensen zijn het niet met de nieuwe wet eens. Echter vind het merendeel van de inwoners van Zwolle het een prima stap die de politie ondernomen heeft. De reacties lopen dus nogal uiteen, zo sprak een Zwolse bejaarde vrouw van 76 jaar oud: ‘Prima deze wet! Ik word gek van mijn 21-jarige kleinzoon die elke zaterdag avond cake komt eten voor de zogenaamde gezelligheid, die jongen moet eens een feest bezoeken! Meer leeftijd genoten op mijn verdieping van de bejaarden flat hier in Zwolle hebben het zelfde probleem. Ik kan u wel vertellen dat als mijn kleinzoon zaterdag 18 december komt aankloppen voor een plakje cake ik hem hoogstpersoonlijk op mijn scootmobiel naar de IJsselhallen rijdt!'
De wet blijft sowieso nog tot 18 december van kracht en 19 december word er in de 2de kamer gesproken over een mogelijke landelijke invoering van dezelfde wet. Tot die tijd kunnen alle jongeren in Zwolle in ieder geval nog steeds bekeurd worden voor het niet hebben van een kaartje voor Fusion of Dance Indoor. Of de organisatie van Fusion of Dance Indoor nog word aangeklaagd voor de criminele lage prijs van de entree kaartjes, €30, of voor de schandalig goede line-up is nog niet bekend.
Tickets
Voor iedereen die geen Earlybird ticket heeft weten te bemachtigen zijn er nog tot 1 december Discount Tickets verkrijgbaar voor €30,-(ex. fee). Vanaf 1 december zijn de kaarten €35,-(ex. fee) Eventuele overgebleven tickets kosten €45,- aan de deur.
Tickets zijn verkrijgbaar op www.fusionofdance.nl, paylogic.nl of bij Primera.
Wil jij snel een discount ticket bemachtigen? Klik dan hier|!
Fusion of Dance beboet
gepubliceerd door Karian, op
8 oktober 2010
Feest | Fusion of Dance · Indoor |
Datum | zaterdag 18 december 2010 |
Locatie | IJsselhallen Zwolle |
71 opmerkingen
flauw..
Dom ook trouwens. Als je alleen de kop leest en niet het hele bericht erbij denk je dat de organisatie een boete heeft gekregen en dus blijkbaar de fout in is gegaan. Mijn volgende gedachte was meteen "dat feest zal straks wel afgelast / verboden worden"
Dat lijkt me niet de boodschap die je wilt overbrengen als organisatie zijnde.
Dom ook trouwens. Als je alleen de kop leest en niet het hele bericht erbij denk je dat de organisatie een boete heeft gekregen en dus blijkbaar de fout in is gegaan. Mijn volgende gedachte was meteen "dat feest zal straks wel afgelast / verboden worden"
Dat lijkt me niet de boodschap die je wilt overbrengen als organisatie zijnde.
Uitspraak van J-Bo's event support op dinsdag 9 november 2010 om 09:45:De grap komt niet helemaal aan,maar het zal vast gelezen worden.
Idd. Slechte poging!
Haha, lachen gemaakt!
Ik houd er wel van als organisaties iets nieuws bedenken.. + 1 voor de hakkende agent
Ik houd er wel van als organisaties iets nieuws bedenken.. + 1 voor de hakkende agent
Ik vind het systeem van een een duurder worden kaartje naar mate het feest dichterbij komt een goede zet.
Uitspraak van Flatts the Flounder op dinsdag 9 november 2010 om 09:42:Haha?
niet echt
Nou ik vind ut een leuk bericht
Fusion!!! Heb der zin an!!
Fusion!!! Heb der zin an!!
Uitspraak van J-Bo's event support op dinsdag 9 november 2010 om 09:45:De grap komt niet helemaal aan,maar het zal vast gelezen worden.
Toch is de titel van het persbericht bij veel twijfelaars een bericht dat zeker gelezen moet worden
Conclusie:
Goede promotie Top John!
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 9 november 2010 om 11:41:het is ook niet grappig bedoelt. wel als een grap maar niet om te lachen.
Uitspraak van KimSize Official op dinsdag 9 november 2010 om 11:21:Nou ik vind ut een leuk bericht
Fusion!!! Heb der zin an!!
Hier ook, zeikerds die moeten altijd wat te zeiken hebben.
origineel, dat wel
Hahaha ik vind t wel grappig.. iig niet van die saaie nieuwsberichten! Als je de kop ziet klikt meerendeel er toch wel op
Kan iemand me ff kietelen? Dan kan ik meelachen...
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 9 november 2010 om 16:07:kan me niet voorstellen dat iemand nu denkt: "Oh, nu ga ik zeker een kaartje halen"
heb het idee dat de plank een beetje wordt misgeslagen..
Dat haal ik ook niet uit het bericht, het is gewoon een ludieke manier om het evenement onder de aandacht te brengen
en volgens mij is dit prima gelukt want jij reageert ook.
dus volgens mij hebben ze de plank niet helemaal misgeslagen.
Dat haal ik ook niet uit het bericht, het is gewoon een ludieke manier om het evenement onder de aandacht te brengen
en volgens mij is dit prima gelukt want jij reageert ook.
dus volgens mij hebben ze de plank niet helemaal misgeslagen.
Once again lumos owns them all
Niet iedereen is marketing technisch aangelegd denk ik !
Die veels te blije agent met zn snor aan het stampen is priceless!
Uitspraak van Flatts the Flounder op dinsdag 9 november 2010 om 09:42:Ha-ha?
beetje OSM krantenberichten style, zo'n idee krijg ik bij dit bericht
jammer voor de organisatie dat het tegelijk is met Thunderdome en Dirty Dutch
jammer voor de organisatie dat het tegelijk is met Thunderdome en Dirty Dutch
laatste aanpassing
Uitspraak van Stefanovic op dinsdag 9 november 2010 om 09:47:Als je alleen de kop leest
dan moet je niet alleen de kop lezen.. vandaar dat het hele bericht er bij staat..
vind het erg origineel, beter dan de standaard verhalen..
laatste aanpassing
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 9 november 2010 om 16:07:kan me niet voorstellen dat iemand nu denkt: "Oh, nu ga ik zeker een kaartje halen"
heb het idee dat de plank een beetje wordt misgeslagen..
Jonge, promotie is bedoeld om je evenement te laten zien aan je doelgroep!
jammer voor de organisatie dat het tegelijk is met Thunderdome en Dirty Dutch
Hoezo?
Thunderdome is een totaal andere doelgroep, en dirty dutch is gewoon trage house.
Hier is van alles te vinden!
En zeg nou zelf. High Energy Events stopt zoveel mogelijk energie en geld in haar evenementen om het echt een vet evenement te laten worden! ID&T organiseert simpel en alleen gericht op geld, geld, geld!
HEE is wat dat betreft hard bezig om een naam te maken voor wat betreft lasers en vuurwerk.. als ik terugdenk aan de afgelopen feesten van HEE.. vind ik beter dan een 'gevestigd' feest waarvan ik alleen maar lees dat het de laatste keren steeds tegenviel.. kan over TD niks zeggen, nooit geweest, maar goed.. ik heb er in ieder geval zin in!!! (FoD dan he )
Vind het superleuk gedaan!
Fusion of Dance beboet
100% slechtste marketing actie ooit! Oke ik geef toe... de titel zal gegarandeerd kliks genereren, maar kom dan niet aan met zo''n cheap-ass filmpje! FAIL!
Uitspraak van actief op woensdag 10 november 2010 om 18:21:Geniaal
eens
Uitspraak van inactief op dinsdag 9 november 2010 om 23:29:Jonge, promotie is bedoeld om je evenement te laten zien aan je doelgroep!
Jonge, promotie is bedoeld om naamsbekendheid te genereren ja, met als doel de verkoop te bevorderen.. Dat eerst lukt aardig, dat tweede nauwelijks (denk ik), en dat tweede is wel het belangrijkste
Once again lumos owns them all
Damn, geownt
mensen hebbe altijd wat te zeiken zou zegge organiseer en promoot zelf s ff een feest pff
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 9 november 2010 om 11:41:het is ook niet grappig bedoelt. wel als een grap maar niet om te lachen.
Oh, en verder is de grap in dit persbericht natuurlijk om te janken zo slecht, maar het feit dat de organisatie het in deze vorm de deur uit heeft gedaan (met al die spelfouten en idd pre brugklas schrijfstijl) compenseert veel