Brennan Heart - HARD

door , gepubliceerd op
Brennan Heart - HARD
5 februari 2020
Fabian Bohn, aka Brennan Heart is tegenwoordig niet meer weg te denken uit de hardstyle/music scene. Iedereen die wel iets met hardstyle heeft of heeft gehad zal wel eens een track van deze man hebben gehoord. Fabian Bohn heeft in de afgelopen 10 jaar zijn stempel wel gedrukt op de internationale hardstyle scene. Platen als 'Just As Easy' en 'Lose My Mind' kan menig fan uit volle borst meezingen. 'Lose My Mind' is ongeveer 10 miljoen keer bekeken op Youtube en dit geeft maar aan wat voor een bereik een artiest als Brennan Heart heeft. In de afgelopen jaren heeft hij de nodige (mix)albums uitgebracht waar 'Musical Impressions' uit 2009 en 'M!DF!LEZ' uit 2010 wel de meeste bekende zijn. Ook heeft Fabian Bohn een aantal labels onder zijn hoede, waaronder WE R Music (opgericht in 2013) en wel zijn meest bekende label/ handelsmerk genaamd 'IAMHARDSTYLE.'

Het HARDe leven
De kaft van het boek oogt strak en elegant en op de rug van het boek wordt gesproken over een eerlijk en persoonlijk verhaal. Enig sceptisch begin ik met lezen en stuit ik al vroeg op diverse quotes van bekendheden, waar Fabian zijn eigen quote mij het meest raakt en eigenlijk voor iedereen die iets wil bereiken of een doel heeft in het leven herkenbaar is:

De buitenwereld zegt: 'je hebt echt het leven. Maar ze zien wat ze willen zien. Het ware verhaal is anders….

Een statement waar ik mij zeker in vinden. Iets wat me ook erg interesseerde was het open en oprechte voorwoord van Charly Lownoise. Over hoe struggles en moeilijkheden in het priveleven invloed hebben op je werkende leven en vice versa. Ook de beschrijving van de interactie tussen hem en Fabian is erg interessant te noemen. Ik denk dat iedereen wel een dergelijk persoon heeft in zijn of haar leven. Kan je nagaan nu al zo'n indruk terwijl ik pak hem beet 10 pagina's heb gelezen. En geloof me de rest van het boek is minstens net zo aangrijpen, leuk en goed te lezen.

Kort en krachtig: 'je moet dit boek als de sodemieter gaan kopen' (ook als je geen fan bent van Brennan Heart of hardstyle muziek in engere zin)