Partyflock
 
­ Nederland

Lanceringsfeest Glamsterdam

gepubliceerd door , op
Glamsterdam launch #4
21 september 2010
Glamsterdam, de gratis glossy van Amsterdam, lanceert haar nieuwste editie: The Dance Issue. Dit wordt gevierd op vrijdag 1 oktober vanaf 20.00 uur in de Jimmy Woo. Met achter de draaitafels Marcella, Michael Mendoza, plus een aantal dj's die deelgenomen hebben aan de Ocean's 12 fotoshoot die in de komende glossy prijkt. Om middernacht neemt Jimmy Woo de programmering over; bezoekers van 'Glamsterdam Launch #4' hebben tevens toegang tot dit aansluitende feest.

En er is meer te vieren: in oktober bestaat Glamsterdam één jaar! De gratis glossy en bijbehorende Glamsterdam events omvatten meer dan dance; ook kunst, cultuur, mode en theater spelen iedere editie een hoofdrol. Tijdens het lanceringsfeest van 'The Dance Issue' wint één van de gelukkige bezoekers een schilderij van kunstenaar Theo Swinkels en vroege vogels die tussen 20.00 en 21.00 uur arriveren ontvangen een Glamsterdam goody bag. VIP-tafels reserveren kan via: anneke@glamsterdam.eu. Kaarten kosten 12,50 in de voorverkoop via www.glamsterdam.eu of 15 euro aan de deur. Tickets zijn tevens geldig voor het feest 'Hype feat. Red Planet' dat van 00.00 tot 04.00 uur plaats vindt in Jimmy Woo. Meer info: www.jimmywoo.nl. Sfeerreportage van het vorige Glam feestje (Glamsterdam Art Party in AIR): www.youtube.com/watch?v=46FRko2WFDs.

Glamsterdam #4: The Dance Issue
Amsterdam is de dancehoofdstad van Nederland en met het Amsterdam Dance Event voor de deur is het thema van de komende Glamsterdam dan ook: dance. Met onder andere een verhaal over de clubs die er toe deden in de afgelopen twintig jaar, interviews met Richard Zijlma (general manager ADE), dj's Sander Kleinenberg en Marcella, de choreograaf van Cirque du Soleil, een column van D66-politicus Boris van der Ham en 'Amsterdam Spreekt' met ID&T-oprichter Duncan Stutterheim.

Verder een prachtige fotoshoot met véél dj's, gebaseerd op de film Ocean's 12. Het Amsterdam Historisch Museum verzorgt een katern van twaalf pagina's en je kunt lezen over Amsterdamse pokerspelers. Maar ook is er ruimte voor theater, gadgets en shoppingtips. Kortom, Glamsterdam #4 is een inspirerend blad dat de stad van zijn beste kant laat zien, met verhalen die Amsterdam zo Amsterdams maken. De ADE -gerelateerde artikelen zijn in het Engels.

De glossy wordt selectief verspreid in trendy winkels, kleding- en kapperszaken, design- en meubelzaken, maar ook in openbare instellingen en horecagelegenheden (640 distributiepunten). Glamsterdam werd oktober 2009 gelanceerd. De vorige editie doorbladeren kan via: www.glamsterdam.eu/glamsterdam/index.html.